Skip to main content

Via de consumentenclaim heb ik een mail van KPN ontvangen waarin ik met een link akkoord moet geven op uitbetaling van mijn claim. Echter blijft hij maar aangeven dat er een technische storing is. Telefonisch kan niemand me helpen want ze weten niet waar het over gaat. 

 

Ook kan niemand me aangeven of er gewoon een fout op de site is nu.

 

Geschiedenis wissen, andere browser, het maakt allemaal niet uit.

 

Wie kan er laten weten wat er aan de hand is.

en wanneer dit is opgelost?

@DagmarM @Ztevil ik heb net antwoord gehad via Messenger, hou je vast: 

Helaas is er vertraging opgetreden, dit komt omdat wij moeten wachten op informatie vanuit de claimorganisaties. Het is in gang gezet, maar zal niet op een specifiek tijdstip betaald worden. Je er kan er rekening mee houden dat het ongeveer 14 dagen langer kan duren. Al hoewel de vertraging niet bij KPN ontstaan is, wil ik je wel namens KPN excuses aanbieden voor de vertraging. Ik vertrouw er op je voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.
 

dus het ligt niet aan KPN maar aan de claimorganisaties.., niet te geloven dit!


WTF, lijkt wel of ze zich  verschuilen, want geld moet toch echt van KPN komen. Maar goed, benieuwd  of ik dan hetzelfde antwoord ga krijgen @Raf1 


@DagmarM ik heb nu KPN aan de lijn, wacht al een half uur, ondertussen mail gestuurd naar consumentclaim en die geeft dit door:

Hartelijk dank voor uw bericht. 

 

Wij horen van meerdere cliënten dat er nog niet uitbetaald is door KPN. Ik kan u wel bevestigen dat uw akkoord goed bij KPN is aangekomen, dus het zou goed moeten zijn. Het is natuurlijk niet netjes van KPN dat ze beloven binnen 2 weken uit te betalen, maar deze belofte niet nakomen. Wij hebben morgen ons wekelijks overleg met KPN en zullen ze hier ook zeker op wijzen. Wij verwachten dan dat het zo snel mogelijk alsnog wordt uitbetaald.

 

weet jij al iets meer?


Dat is netjes van consumentenclaim, hier nog niks. Geen geld, geen bericht.


Oh, ik krijg nu dit via Messenger: Hoi Dagmar, goed dat je contact opneemt! Er zit inderdaad wat vertraging in de uitbetalingen. Dit kan nog eens maximaal 14 dagen duren - waarschijnlijk wel sneller hoor. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk uit te betalen. Hopelijk weet je hiermee voldoende en excuses voor het ongemak!


Kreeg net na 38 minuten een of andere knakker aan de telefoon die dacht dat hij grappig was, op een gegeven moment heeft hij de Hoorn erop gegooid want hij gaf aan dat het bij consumentenclaim ligt. Een leidinggevende was volgens hem niet nodig want die geven aan leiding, aan een stelletje …. blijkbaar. Ik had al een vermoeden dat dit zou gebeuren.., ik laat het rusten, kost teveel energie dit!


Ja ik wachr gewoon. Je krijgt je geld nu toch niet.


Ruim 2 weken geleden een mail gehad dat ik binnen 2 weken op een apparte factuur geld terug zou krijgen voor te veel betaalde abonnementen. We zijn ruim 2 weken verder en heb nog niks ontvangen en of gehoord. Dit is gewoon waardeloos. Als ik een rekening moet betalen moet dat ook optijd gebeuren. Kpn neem je verantwoordelijk en maak gewoon dat geld over en wacht niet nog langer

 

Admin: bericht verplaatst naar vergelijkbaar topic


Goedemorgen, ik heb dit nagevraagd en het klopt inderdaad dat er wat vertraging in zit. Het antwoord dat Raf1 kreeg is correct. De verwachting is dat het alsnog binnen 14 dagen is uitbetaald. Maar dat hangt dus af van wanneer we de missende informatie krijgen vanuit de claimorganisaties. Geen zorgen verder, als je netjes je ‘Ja’ hebt doorgegeven dan krijg je ook gewoon het geld.

Heb je onduidelijkheid over of je ‘Ja’ wel is doorgekomen omdat je geen bevestiging hebt gekregen of iets dergelijks, dan kun je dit navragen bij consumentenclaim. 

 

@DagmarM @Ztevil ik heb net antwoord gehad via Messenger, hou je vast: 

Helaas is er vertraging opgetreden, dit komt omdat wij moeten wachten op informatie vanuit de claimorganisaties. Het is in gang gezet, maar zal niet op een specifiek tijdstip betaald worden. Je er kan er rekening mee houden dat het ongeveer 14 dagen langer kan duren. Al hoewel de vertraging niet bij KPN ontstaan is, wil ik je wel namens KPN excuses aanbieden voor de vertraging. Ik vertrouw er op je voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.
 

dus het ligt niet aan KPN maar aan de claimorganisaties.., niet te geloven dit!

 


Waarom word mijn reactie van net verwijderd. Ruim 2 weken geleden een mail gehad over de claim, na akkoord zal binnen 2 weken het geld worden over gemaakt. We zijn nu ruim 2 weken verder en ik heb nog niks ontvangen of gehoord. KPN NEEM JE VERANTWOORDELIJK!

 

Admin: bericht verplaatst

 


Goedemorgen, ik heb dit nagevraagd en het klopt inderdaad dat er wat vertraging in zit. Het antwoord dat Raf1 kreeg is correct. De verwachting is dat het alsnog binnen 14 dagen is uitbetaald. Maar dat hangt dus af van wanneer we de missende informatie krijgen vanuit de claimorganisaties. Geen zorgen verder, als je netjes je ‘Ja’ hebt doorgegeven dan krijg je ook gewoon het geld.

Heb je onduidelijkheid over of je ‘Ja’ wel is doorgekomen omdat je geen bevestiging hebt gekregen of iets dergelijks, dan kun je dit navragen bij consumentenclaim. 

 

@DagmarM @Ztevil ik heb net antwoord gehad via Messenger, hou je vast: 

Helaas is er vertraging opgetreden, dit komt omdat wij moeten wachten op informatie vanuit de claimorganisaties. Het is in gang gezet, maar zal niet op een specifiek tijdstip betaald worden. Je er kan er rekening mee houden dat het ongeveer 14 dagen langer kan duren. Al hoewel de vertraging niet bij KPN ontstaan is, wil ik je wel namens KPN excuses aanbieden voor de vertraging. Ik vertrouw er op je voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.
 

dus het ligt niet aan KPN maar aan de claimorganisaties.., niet te geloven dit!

 

Veel mensen (waaronder ik) hebben grote financiële zorgen door Corona. Na jaren geduldig te zijn geweest krijg ik op 2 december een mail van KPN met het nerocht dat ik gered ben deze kerst. Twee weekjes.... Dacht ik, gelukkig ruim voor kerst. Ik vind vooral vanwege het feit dat de kerst eraan komt in deze crisistijd écht noet kunnen dat jullie zeer stellig melden dat er voor de kerst held komt en dat dit na twee weken opeens niet door gaat met een of andere reden. Dat kan je als KPN gewoon NIET maken. Had dan gewacht tot het nieuwe jaar tot jullie de zaken op orde hebben. 

Ik heb zelfs al zaken geregeld die ik moet gaan afzeggen en mijn kerst is vergald.

Bedankt voor de dooie mus voor kerst 


Wel heel toevallig als jullie geld over moeten maken dat er een storing is. Ik kan toch ook niet zeggen bij mijn volgende factuur, sorry ik heb een storing ik betaal de factuur als het goed is binnen 14 dagen. Jullie willen gewoon zo laat mogelijk betalen schofterig gewoon


Waarom word mijn reactie van net verwijderd. Ruim 2 weken geleden een mail gehad over de claim, na akkoord zal binnen 2 weken het geld worden over gemaakt. We zijn nu ruim 2 weken verder en ik heb nog niks ontvangen of gehoord. KPN NEEM JE VERANTWOORDELIJK!

Voor de jaarwisseling heb je het 😉 zeggen ze


Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Veel reacties zal je dan ook niet ontvangen omdat we er niks mee kunnen. Een moderator gaat hier wellicht op reageren. De wachttijd is momenteel een dag of 5.


Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Veel reacties zal je dan ook niet ontvangen omdat we er niks mee kunnen. Een moderator gaat hier wellicht op reageren. De wachttijd is momenteel een dag of 5.

Probleem is al opgelost, hè. Contact met de afdeling die erover gaat👍


Waarom word mijn reactie van net verwijderd. Ruim 2 weken geleden een mail gehad over de claim, na akkoord zal binnen 2 weken het geld worden over gemaakt. We zijn nu ruim 2 weken verder en ik heb nog niks ontvangen of gehoord. KPN NEEM JE VERANTWOORDELIJK!

Voor de jaarwisseling heb je het 😉 zeggen ze

Slaat toch nergens op. Dat kan ik toch ook niet zeggen bij me volgende factuur. 


Waarom word mijn reactie van net verwijderd. Ruim 2 weken geleden een mail gehad over de claim, na akkoord zal binnen 2 weken het geld worden over gemaakt. We zijn nu ruim 2 weken verder en ik heb nog niks ontvangen of gehoord. KPN NEEM JE VERANTWOORDELIJK!

Voor de jaarwisseling heb je het 😉 zeggen ze

Slaat toch nergens op. Dat kan ik toch ook niet zeggen bij me volgende factuur. 

Nee idd, moeten ze in de mail ook niet zeggen 2 weken maar misschien beter om hun een mail te sturen😉


Wie heeft t over storing.... Je moet ook niet over dingen praten die er niet zijn. T komt iets later... Tja, we wisten 2 dec niet eens dat we iets kregen.

Dank @Erik_ voor je bericht.

 

 


Waarom word mijn reactie van net verwijderd. Ruim 2 weken geleden een mail gehad over de claim, na akkoord zal binnen 2 weken het geld worden over gemaakt. We zijn nu ruim 2 weken verder en ik heb nog niks ontvangen of gehoord. KPN NEEM JE VERANTWOORDELIJK!

 

@MB87, je bericht was verplaatst naar een eigen topic omdat we hier in principe losse topics hebben per klant. Maar, omdat dit topic hier al een soort verzameltopic is geworden heb ik het losse topic dat voor je was aangemaakt weer samengevoegd met deze. Dan hebben we alles bij elkaar. Dat is dan inclusief de reacties die in het andere topic inmiddels waren geplaatst.

 

  

Goedemorgen, ik heb dit nagevraagd en het klopt inderdaad dat er wat vertraging in zit. Het antwoord dat Raf1 kreeg is correct. De verwachting is dat het alsnog binnen 14 dagen is uitbetaald. Maar dat hangt dus af van wanneer we de missende informatie krijgen vanuit de claimorganisaties. Geen zorgen verder, als je netjes je ‘Ja’ hebt doorgegeven dan krijg je ook gewoon het geld.

Heb je onduidelijkheid over of je ‘Ja’ wel is doorgekomen omdat je geen bevestiging hebt gekregen of iets dergelijks, dan kun je dit navragen bij consumentenclaim. 

 

@DagmarM @Ztevil ik heb net antwoord gehad via Messenger, hou je vast: 

Helaas is er vertraging opgetreden, dit komt omdat wij moeten wachten op informatie vanuit de claimorganisaties. Het is in gang gezet, maar zal niet op een specifiek tijdstip betaald worden. Je er kan er rekening mee houden dat het ongeveer 14 dagen langer kan duren. Al hoewel de vertraging niet bij KPN ontstaan is, wil ik je wel namens KPN excuses aanbieden voor de vertraging. Ik vertrouw er op je voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.
 

dus het ligt niet aan KPN maar aan de claimorganisaties.., niet te geloven dit!

 

Veel mensen (waaronder ik) hebben grote financiële zorgen door Corona. Na jaren geduldig te zijn geweest krijg ik op 2 december een mail van KPN met het nerocht dat ik gered ben deze kerst. Twee weekjes.... Dacht ik, gelukkig ruim voor kerst. Ik vind vooral vanwege het feit dat de kerst eraan komt in deze crisistijd écht noet kunnen dat jullie zeer stellig melden dat er voor de kerst held komt en dat dit na twee weken opeens niet door gaat met een of andere reden. Dat kan je als KPN gewoon NIET maken. Had dan gewacht tot het nieuwe jaar tot jullie de zaken op orde hebben. 

Ik heb zelfs al zaken geregeld die ik moet gaan afzeggen en mijn kerst is vergald.

Bedankt voor de dooie mus voor kerst 

 

Ik kan me voorstellen dat je dan erg naar dit geld uitkijkt, @Ztevil. Als het we konden, dan hadden we het al uitbetaald. Maar we missen informatie die de claimorganisaties ons moeten verstrekken. Zonder die informatie kunnen wij de betaling niet uitvoeren. Het is geen kwestie van niet willen, maar echt van niet kunnen. 

 


HIJ IS BINNEN BIJ MIJ YIHAAAAA


Thx @Erik_ ... Moet ook op n topic blijven. 

@MB87 je wist 2 dec niet eens dat je geld ging krijgen die vind nu zeuren niet ff gepast. Ik ben b deze topic begonnen wegens foutmelding in link. Dat is opgelost en we moeten even wachten nu. @Ztevil top!!!


@DagmarM bij mij is het ook binnen! 😎 dus blijkbaar kan het opeens wel...


Ja ik ook!!!! Joehoe


Super, goed om te horen! 


Ik ben vorige week akkoord gegaan. Mijn iban en telefoonnummer zijn sinds mijn abonnement gewijzigd en ik ben bang dat de overboeking naar mijn rekening nog op mijn oude iban staat die nog bekend is uit de contract periode van destijds. Let wel, het gaat om twee tegemoetkomingen van 550€ per stuk. Behoorlijk wat centen dus. Ik wil zeker weten dat kpn het juiste iban heeft, maar hier kan de klantenservice mij niet mee helpen en zeggen dat ik het via mijn kpn moet regelen. Die heb ik niet meer, want ik ben geen klant meer....