Skip to main content

Moet ik de incasso weigeren van deze maand als ik later wil betalen eenmalig?

Dat zou ik zeker niet doen. Misschien kunt u hier wat mee https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1


Vooral niet de incasso weigeren/storneren, @Filip11. Dat start het achterstalligheidsproces en is best wat gedoe. De makkelijkste manier is om online een betaalafspraak te maken. Je kunt op deze manier de factuur maximaal een maand uitstellen. Dit kan via de link die Joep ook al geeft.

 


@Erik_ Klopt alleen daar staat dat ze het bedrag moeten ontvangen voor dat ik het kan aan vragen ?


@Erik_ 


@Erik_ ze ontvangen het zowieso want het gaat automatisch af ?


@Erik_ ze ontvangen het zowieso want het gaat automatisch af ?

Ben Erik niet maar dat klopt. KPN zal het gewoon (proberen) af te schrijven. Als dat lukt op deze datum is er niks aan de hand. Lukt dat niet dan pas kan je één maand uitstel krijgen.

 

De makkelijkste manier is om online een betaalafspraak te maken. Je kunt op deze manier de factuur maximaal een maand uitstellen. Dit kan via de link die Joep ook al geeft.

 

 


Wat Peter zegt, inderdaad. Betaling uitstellen kan pas nadat een incasso is misgegaan. Sorry dat ik dat niet eerder benoemde.