Skip to main content

Hoi,

ik heb 30 juni een eenmalige simkaart met unliniiert data besteld. Met uw collega afgesproken dat de kaart voor 1 maand geldig was. De aansluitkosten zouden gecrediteerd worden op de faktuur. Kaart keurig op tijd ontvangen. Echter krijg nu een faktuur met aansluitkosten en twee maanden een hussel abonnement. Als ik in mijn eigen administratie kijk zie ik de einddatum van 31 juli 2021. Vervolgens telefonisch contact opgenomen. Kennelijk is er geen enkele mogelijkheid om dit gelijk te herstellen. Heb 20 minuten belkostenwijzer moeten maken en niets anders bereikt dan dat er een mail gestuurd gaat worden naar de verkoopster? 
is dit de service van kpn? Misschien toch maar weer overwegen om naar ziggo over te stappen?kom op kpn sta er voor je klant en verschuil je niet achter regeltjes.

Hoi @Sido59, misschien een overbodige vraag maar had je het abonnement ook al weer opgezegd?
Omdat je vooruitbetaalt kan het zijn dat je de tweede maand doorbetaalt maar deze krijg je dan met een slotfactuur ook weer teruggestort. 
Een vergoeding zoals het crediteren van aansluitkosten komt altijd mee op de factuur van de volgende maand. Als die tijdens de eerste maand ingediend is zal ook deze straks op de slotfactuur terug moeten komen.


Hoi Thomas,

Ik hoefde verder niets te doen volgens de verkoopster. De kaart was maar 1 maand geldig volgens haar. Klopt trouwens ook want op de Mijn kpn site staat ook de einddatum vermeld van 31-07-21. Paarse krokodil?


Dan vermoed ik dat er het een en ander niet helemaal goed loopt. 
Bij een maandelijks opzegbaar abonnement is de einddatum van dat contract inderdaad een maand maar daarna loopt hij maandelijks opzegbaar door.
Ik denk dat je hierover het beste even met onze afdeling opzeggingen kunt opnemen. Je kunt met hen bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/serviceÂ