Skip to main content

Vandaag kpn gebeld ,2 jull kan ik mijn abonnement verlengen ,mijn telefoon doet raar valt uit etc,moet bereikbaar zijn dus vraag ik netjes kan het een week eerder ,nou niet dus hopen dat hij het volhoud en ik alles over kan zetten ,pas een jaar of 15 klant dus wat zullen ze zich druk maken super triest

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Hi @Yvonne velting, als je huidige toestel op het punt staat de geest te geven, snap ik erg goed dat je liever vandaag dan morgen wil verlengen.

Verlengen kan vanaf 120 dagen voor het einde van je contract, eerder is echt niet mogelijk. Of je nou nog maar 1 jaar klant van ons bent of al 15 jaar, staat daar helemaal los van. Ik snap goed dat het een beetje spannend is op deze manier, maar niemand binnen KPN kan een contract openbreken zodat een klant eerder dan de vastgestelde verlengdatum een nieuwe bestelling kan plaatsen.

Ik hoop van harte dat je toestel het blijft doen de komende dagen, zodat je niet zonder komt te zitten!


Is het vandaag al gelukt om te verlengen @Yvonne velting? :relaxed:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :slight_smile: