Skip to main content

Als ik op mijn iPhone gebeld wordt, dan krijgt de beller het bericht dat ik niet bereikbaar ben. Terwijl ik op het telefoontje zit te wachten. Als er de tweede keer gebeld wordt, komt het belsignaal wel door en kan ik opnemen. iemand een idee?

 

 

https://support.apple.com/nl-nl/HT204321

 

  1. Kies wanneer u waarschuwingen, oproepen en meldingen wilt ontvangen:
    • 'Stilte': kies ervoor om gesprekken en meldingen altijd stil te houden of alleen wanneer het apparaat vergrendeld is.
    • 'Sta oproepen toe van': sta oproepen toe van iedereen, niemand, uw favorieten of specifieke contactgroepen die op uw apparaat of in iCloud zijn bewaard.
    • 'Herhaalde oproepen': als iemand u twee keer belt binnen drie minuten, wordt de tweede oproep niet stilgehouden.

Hallo @hderuijter, welkom op het KPN Forum! Het klinkt alsof je de optie ‘Niet storen’ aan hebt staan op jouw iPhone. Wanneer je ‘Niet storen’ inschakelt, heb je drie opties met betrekking tot het ontvangen van waarschuwingen, oproepen en meldingen, zoals @Jeroen Ruiter al aangeeft:

  • 'Stilte': kies ervoor om gesprekken en meldingen altijd stil te houden of alleen wanneer het apparaat vergrendeld is.
  • 'Sta oproepen toe van': sta oproepen toe van iedereen, niemand, uw favorieten of specifieke contactgroepen die op uw apparaat of in iCloud zijn bewaard.
  • 'Herhaalde oproepen': als iemand u twee keer belt binnen drie minuten, wordt de tweede oproep niet stilgehouden.

Mogelijk staat ‘herhaalde oproepen’ aan, waardoor het telefoontje de tweede keer wel binnen komt. Je kunt dit natuurlijk ook weer uit zetten. Hoe je dat doet, lees je op de website van Apple: ‘Niet storen’ gebruiken op uw iPhone, iPad of iPod Touch.


@hderuijter is het gelukt?