Skip to main content

Ik heb 3 dagen voor het begin van mijn nieuwe maand een extra bundel besteld. Nu is deze maand eerst mijn nieuwe belbundel aangesproken, dus ben ik die extra belbundel straks weer kwijt, terwijl ik daarin nog 162 min had staan en daar 2,99 extra voor heb betaald. Waarom wordt niet eerst de extra belbundel opgemaakt. 

Ook heb ik bij telfort een contract getekend voor 150 belminuten en met de verdubbelaar zouden wij 300 min hebben. Deze 150 extra belminuten krijg ik nu helemaal niet, mijn man ook niet. Waarom niet?

Ik zou graag op allebei mijn vragen antwoord willen. 

Nicole

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Beste @NicolevanderHeijden 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. Ondertussen proberen wij als leden van het forum, te kijken of we iets voor je kunnen doen.

Als wachten geen optie voor je is, kan je ook bellen met 0800-0402 of chatten. Hiervoor stuur ik je vast een link.

https://www.kpn.com/service.htm


Hoi @NicolevanderHeijden, welkom bij ons op het forum. De maandelijkse bundel wordt altijd eerst gebruikt inderdaad, dat klopt. Met de extra bundels kan je het restant van de maand overbruggen tot de nieuwe begint.

Wat betreft de verdubbeling, daarvoor is het ook afhankelijk wat voor verdubbeling je precies hebt. Als je Telfort CombiVoordeel hebt (meegenomen vanuit Telfort, met een Telfort Thuis pakket naast de mobiel) wordt alleen de data verdubbeld, niet de belminuten. Als het KPN Compleet is zullen de belminuten wel worden verdubbeld. Ik kijk graag voor je na wat voor verdubbeling het precies is, zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen invullen met je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer? Als je dit doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators zichtbaar. Ik hoor het graag van je.


Hoi @NicolevanderHeijden, we hebben nog geen reactie van je gezien. Op je profiel zie ik de gegevens ook nog niet staan. Is het via een andere weg duidelijker geworden? Als we er hier meer over kunnen vertellen weet je ons te vinden.