Skip to main content

Beste KPN, 

Hoe kan het dat bij het afsluiten van een nieuwe abonnement de prijs duurder is met het houden van je eigen 06 nummer dan dat je een nieuwe aanvraagt? Er wordt aangegeven dat het dan om een verlenging gaat maar moet het houden van je eigen 06 nummer ruim 120 euro kosten?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Als je nu al een abonnement bij kpn hebt en je neemt een nieuw abonnement bij kpn met nummerbehoud dan dien je dat inderdaad in te steken als verlengen / verlenging.

Ik staar me blind op de screenshots maar daar '’zie'’ ik even niks in.

Je neemt een toestel via een extern bedrijf, niet via KPN, als je het bij mobiel.nl regelt. Het afgenomen abonnement kost bij hen gewoon hetzelfde wat dat sluit je wel af bij kpn ook al regelen zij dat.


@PeterG Als je goed kijkt bij het  tweede en derde plaatje, eerste staat niks is dat de bij betaling voor het toestel bij een verlenging 168 euro is en voor een nieuw abonnement 48 euro.

Komt er op neer wat al eerder hier is gepost, Mobiel.nl rekent de provisie die het krijgt voor een extra deel door naar de klant, en die is hoger bij een nieuwe klant dan met verlengen.


Okee. Duidelijk.

Dan is Mobiel.nl niet de plek waar je moet zijn als verlengende klant met nieuw toestel.

Dan misschien beter Belsimpel of … ta da KPN zelf :grin: . Fysieke winkel of verleng-webshop.


Van harte welkom hier @Dave Zwalve! We hebben je gegevens verborgen in je bericht en screenshots. Ons forum is openbaar, ik raad je aan om voorzichtig te zijn met je persoonlijke gegevens.

Okee. Duidelijk.

Dan is Mobiel.nl niet de plek waar je moet zijn als verlengende klant met nieuw toestel.

Dan misschien beter Belsimpel of … ta da KPN zelf :grin: . Fysieke winkel of verleng-webshop.

Goed om te zien dat er al hulp is toegesneld. Wat Peter hierboven aangeeft is het beste advies. De prijs van het toestel wordt bepaald door het bedrijf waar je bestelt, in dit geval Mobiel.nl. Kijk eens om je heen en vergelijk de verschillende aanbieders. Ik hoop dat je snel de voor jou beste deal gevonden hebt.