Skip to main content

Ik was een Telfort klant en nu dus KPN. Ik betaal nu € 13,77 per maand voor onbeperkt bellen en sms-en en 2 gb internet. Nu is de einddatum 5 oktober 2020. Ik kan dus verlengen maar alle abonnementen zijn een stuk duurder. Al ik het niet verleng blijft mijn huidige abonnement dan gewoon doorlopen voor hetzelfde bedrag ad € 13,77?

Hallo @Kletstante , je mag verlengen, maar dat hoeft uiteraard niet. Als je verlengt wordt je een èchte KPN-klant met de voorwaarden/diensten/prijzen van KPN i.p.v. Telfort.

Als dat voor jou niet voordeliger is gewoon je huidige abo door laten lopen. Tot KPN ooit een keer anders beslist blijft de prijs gewoon de prijs die je nu betaalt.

Een voordeel van het ‘aflopen’ van het vaste contract is dat je nu per maand op kunt zeggen.

 


Nu had ik verlengd met toestel op 8-9-2020 met toestel maar doordat ik op het verkeerde was gezet door de husselkorting die helaas niet op mij van toepassing is heb ik het 9-9 weer geannuleerd. Dezelfde dag gebeld en het toestel retour gestuurd volgens instructies naar Antwoordnummer 17008, 2501 VG. 10-9 om 6.02 uur is dit bij het sorteercentrum bezorgd en vrijdag 11-9-2020 kreeg ik de mail dat het is geannuleerd en dat ik weer opnieuw kan verlengen en bestellen en welkom ben in de KPN shop. Deze mail krijg je pas als het toestel is ontvangen. Dus ik dacht: “fijn allemaal gelukt” Maar helaas…. tot op heden zit deze verlenging nog steeds in mijn account en kan ik dus niets. Na telefoon met 0800 0402, gisteren en vanmorgen, waardoor de medewerker gisteren beloofde om de desbetreffende afdeling dit te laten uitzoeken en vanmorgen vanmorgen ging de medewerker de technische bellen. Deze vertelde dat de technische dienst heeft gezegd dat het vast was gelopen in het systeem maar dar ze het gaan oplossen. Binnen 24 uur moet het opgelost zijn. Dus maar afwachten nu. Ik wist niet dat het bij KPN zo moeilijk zou zijn om een annulering te verwijderen uit je account en ik twijfel dus hevig om bij KPN te blijven nadat mijn abonnement afloopt op 5 oktober 2020


ik heb dit 9-9-2020 geannuleerd en toestel opgestuurd. 10-9-2020 6.02 uur bezorgd sorteercentrum. 11-9-2020 mail bevestiging annulering ontvangen. Kon weer verlengen of bestellen en was welkom in de KPN shop. Nu is deze annulering nog niet verwerkt in MijnKPN en kan ik dus niets. Hierbij kopie verzend bewijs. Ik hoop op reactie en dat het nu geannuleerd kan worden.

 

 


Bij deze ook kopie route pakket en mail bevestiging annulering 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


De administratieve afwikkeling van het annuleren kan inderdaad even op zich laten wachten. Gelukkig komt dit dan ook niet zo vaak voor 🙂. Hoe staat het er nu voor?


Hallo Marcia

er is helaas nog niets veranderd en tot ivermaat van ramp ontvang ik nu net ook nog een herinnering van KPN dat ze mijn retourzending nog niet hebben ontvangen. Die heb ik vandaag al een week geleden opgestuurd en is daar de volgende morgen bezorgd. Ik heb gelukkig verzendbewijs. Ik ben hier nu al dagen over aan het bellen en word hier hyper nerveus van’ 

Heb ook op advies van een medewerker kopie verzendbewijs in de topic gezet.  


Ik zie inderdaad dat je meerdere berichten over het forum verspreid hebt. Zou je het bij dit topic willen houden? Anders gaan we straks met z'n allen bezig en loopt het in de soep 😉. Het gaat echt goed komen, helemaal als je het verzendbewijs nog hebt. Het is, voor zover ik kan zien, nog steeds in behandeling bij de backoffice. Wacht het nog even een dag of twee af. Mocht je dan nog niets gehoord hebben, meld je dan even opnieuw. Dat kan óf in dit topic óf telefonisch. Je hoeft echt niet vaker te bellen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt, maar we gaan dit zeker oplossen!


Hallo Marcia, bedankt voor je antwoord en je geruststelling. Ik zal me bij deze topic houden. 

Groetjes

Rita


Hallo Marcia,

alles is gelukkig in orde nu!

nog heel hartelijk bedankt voor je support. 

Fijn weekend, groetjes, Rita


Kijk, wat fijn! Heel goed om te lezen 🙂. Bedankt dat je het nog even liet weten. Ik wens jou ook een fijn weekend!