Skip to main content

Vandaag ontving ik een bericht van voicemail, 1 nieuw bericht. Inmiddels de voicemail afgeluisterd en verwijderd, echter hetzelfde sms'je komt iedere 10 minuten binnen. Wat kan ik doen om dat op te laten houden?

Beste @Jos Nijmegen, welkom! Wat vervelend dit! Ik zou je willen vragen om de simkaart eens in een ander toestel te plaatsen en dan te wachten tot de sms daarop binnenkomt. Als dat gebeurd is, plaats 'm dan weer in jouw toestel. Dat is een trucje dat in het verleden goed werkte. Gelukkig zien we dit tegenwoordig niet meer zo vaak. Mocht dat niet werken óf niet lukken, wil je dan je 06-nummer, adres en klantnummer in je profiel plaatsen? Dan ga ik er voor je achteraan!


Ik heb een soort gelijk probleem: ik ontvang om de 10 minuten een sms van een gemiste oproep, het gaat om een bekende. Dit is nu sinds zaterdag zo. Ik heb m’n telefoon al uitgezet, de Sim eruit gehaald, maar het blijft komen. Tips wat ik kan doen?


Hallo @Dorette K. 
Heb je een ander toestel beschikbaar? Volg dan het ‘trucje’ wat @Marcia_ hierboven aangeeft.

Ik zou je willen vragen om de simkaart eens in een ander toestel te plaatsen en dan te wachten tot de sms daarop binnenkomt. Als dat gebeurd is, plaats 'm dan weer in jouw toestel. Dat is een trucje dat in het verleden goed werkte.

Dat heeft gisteren (klik hier) bij anderen ook het probleem verholpen.


Helaas heb ik geen ander toestel dat ik kan gebruiken. Is er nog een andere mogelijkheid? @Marcia_ zou je er ook voor mij achteraan willen gaan?


Ik heb geen andere mogelijkheid helaas. Als het goed is, stopt het na 72 uur vanzelf. Dat duurt wel even:disappointed_relieved: . Zou je je 06-nummer, adres en evt. klantnummer in je profiel willen zetten? Dan geef ik je nummer als voorbeeld door. 


Ik ervaar vandaag hetzelfde. Elke 10 minuten een SMS van dezelfde gemiste oproep van vanmorgen 11:16. Erg vervelend. Telefoon uit en aan helpt niet. Ook de berichten bij gemiste oproepen via het voicemail-menu uitzetten helpt niet. Ik heb helaas ook geen andere telefoon om de SIM-kaart over te zetten…. Is er een andere oplossing?


:point_up_2_tone2::point_up_2_tone2:

Ik heb geen andere mogelijkheid helaas. Als het goed is, stopt het na 72 uur vanzelf. 

 


:point_up_2_tone2::point_up_2_tone2:

Ik heb geen andere mogelijkheid helaas. Als het goed is, stopt het na 72 uur vanzelf. 

 


Dat had ik ook gelezen, maar er wordt wel telkens gevraagd het 06-nummer op te nemen in je profiel zodat men toch iets kan proberen. Het blijft gewoon een bug aan de KPN kant. Dus toch iets om in te duiken door KPN lijkt me….


Yes, @Be_Happy ik geef jouw gegevens ook als voorbeeld door. Dankjewel en excuses voor het ongemak!


Ik krijg inmiddels ook telkens SMS’jes van een voicemail die ik vanochtend kreeg en reeds afgeluisterd heb. Eveneens geen andere telefoon tot mijn beschikking. Valt het nummer te blokkeren?


Helaas niet, @GTVemmen :-(. Ik heb jouw nummer ook doorgegeven, excuses voor het ongemak!


Hallo Marcia,

Inmiddels nummer geblokkeerd voor berichten. 

Dat werkt. Over die dagen weer deblokkeren. 

 

Groet, 

Gerard


Yes, @Be_Happy ik geef jouw gegevens ook als voorbeeld door. Dankjewel en excuses voor het ongemak!

Dank. Sinds gisteren 21:35 geen sms meer ontvangen. 


Hallo iedereen en dit topic en ook vooral de meelezer :slight_smile:.
Het veelvuldig ontvangen van SMS berichten is inmiddels een bekend probleem. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. De (tijdelijke) workaround is als volgt: schakel tijdelijk de vliegtuigstand in OF zet het toestel even helemaal uit en weer aan. Beide opties zorgen er voor dat de buffer geleegd wordt. Er komen dan meerdere berichten binnen, maar daarna is het klaar. 

 


Goedemorgen, 

mij heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Zou u mij ook mee willen nemen? Zet het bericht nu op stil dat ik het niet steeds binnen krijg. 
 

Ik heb overigens mijn telefoon als een keer aan en uit gezet. En de vliegtuigmodus ook geprobeerd. Blijf berichten ontvangen. 


Hallo iedereen en dit topic en ook vooral de meelezer :slight_smile:.
Het veelvuldig ontvangen van SMS berichten is inmiddels een bekend probleem. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. De (tijdelijke) workaround is als volgt: schakel tijdelijk de vliegtuigstand in OF zet het toestel even helemaal uit en weer aan. Beide opties zorgen er voor dat de buffer geleegd wordt. Er komen dan meerdere berichten binnen, maar daarna is het klaar. 

 

 

Beste @Milou B, wat vervelend dat die work around niet lukt! Heb jij de mogelijkheid om je sim tijdelijk in een ander toestel te plaatsen en de sms daarop binnen te laten komen? Dan moet het opgelost zijn. Als je jouw forumprofiel aanvult met je 06-nummer en adres, geef ik jouw nummer als voorbeeld door.Â