Skip to main content

Ik ervaar elke dag storing bij KPN. Niet normaal meer.

als dit niet snel word opgelost stap ik over naar een ander provider.

Ik doe aan thuiswerk dus internet is zeer belangrijk voor mij want ik heb geen toegang tot internet thuis. Ik heb dus deze 2e Sim only abonnement aangeschaft speciaal voor internet maar het werkt zo slecht dit haalt letterlijk de bloed onder me nagels vandaan

Ik kan me MB EXTRA niet opladen als de pagina niet laad.

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Wat voor problemen ervaar je? Eerlijk gezegd herken ik het helemaal niet. 


Als je kijkt naar me screenshot ziet u dat ik niet kan opladen. Ik heb het op een andere telefoon geprobeerd die op z’n eigen netwerk van TMOBILE zit en die kan ook niet de app pagina laden.

 

ik heb deze plaatje op Google gevonden maar er hoort een optie te zijn van GRATIS +2 GB

 

 


Ik heb het ook via een laptop geprobeerd maar niks lukt 

mobiel internet pagina werk ook niet.

Elke dag weer dezelfde frustraties 

 


Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 2GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN

NL2000 naar 1266 lukt ook al niet ………….


Als u thuiswerkt, dan gebruikt u toch gewoon uw thuisabonnement? 


Ik woon antikraak. Wil je ook gelijk me onderbroek maat weten? #nieuwsgierigaapje 🤨


Ik woon antikraak. Wil je ook gelijk me onderbroek maat weten? #nieuwsgierigaapje 🤨

Hallo @Quint Lemmens , @Nick83  stelt een normale vraag om een oplossing te kunnen bieden. Jouw manier van reageren nodigt niet echt uit om verder hulp te bieden, helaas.

 


Ik woon antikraak. 

U heeft ook elektriciteit en water mag ik hopen? Waarom zou internet dan een probleem zijn?

Werken op een mobiel abonnement zal nooit een succes worden denk ik. Je hebt gewoon een thuis abonnement nodig.


Even voor de eventuele bundels via ster-code. Heb je abonnement of prepaid?

Bij een abonnement zou ophogen een betere optie zijn lijkt me. Als je een Hussel abo hebt is dat heel eenvoudig. Steeds dure bundels erbij drijft het nogal op.

 

Ik doe aan thuiswerk

Beste optie als je geen vast internet hebt is dan Hussel abonnement met Onbeperkt data ( 8 GB per dag + gratis 2 GB aanvullers) en Onbeperkt minuten/sms erbij nemen.

N.B. Tussen 00:00 en ca. 04:00 kun je de gratis aanvullers niet activeren.


Dankjewel Peter G. Ik ben idd al in het bezit van onbeperkt data. Ik geloof dat dit al genoeg antwoord is op mijn vraag!

Tussen 00:00 en ca. 04:00 kun je de gratis aanvullers niet activeren.

Held.


Ik woon antikraak. 

U heeft ook elektriciteit en water mag ik hopen? Waarom zou internet dan een probleem zijn?

Werken op een mobiel abonnement zal nooit een succes worden denk ik. Je hebt gewoon een thuis abonnement nodig.

Wow bedankt laat ik gelijk een huis kopen 🤨 


Ik woon antikraak. Wil je ook gelijk me onderbroek maat weten? #nieuwsgierigaapje 🤨

Hallo @Quint Lemmens , @Nick83  stelt een normale vraag om een oplossing te kunnen bieden. Jouw manier van reageren nodigt niet echt uit om verder hulp te bieden, helaas.

helaas? Ik ben verholpen hoor 😉


Hoi @Quint Lemmens, welkom

Fijn om te zien dat de community jou zo te hulp schiet. Heeft @PeterG al jouw vragen beantwoord? Of kan ik jou nog ergens mee helpen?Â