Skip to main content

Ik heb een abonnement afgesloten bij jullie maar waarom is dat elke maand een ander bedrag wat ik moet betalen snap er niks van

Mvg BobĀ 

Heb je misschien buiten-bundel kosten?

Ofwel kom je meer of minder over je bel/sms- danwel je internetbundel heen?

Het is vast te vinden in je factuur-specificatie.


Ik heb alles unlimited dus ik ga nergens overheen met bellen of internetĀ 

Mvg BobĀ 


Er is nog genoeg wat ook daarbuiten valt:

Bel je met betaalde nummers als 09xy? SMS stemmen (4-cijferige nummers) op tv programma's valt ook buiten de bundels.
Ook bellen via doorverbindnummers (18xy) valt buiten de bundel. Ook bij doorverbinden.
En verder nog bellen naar landen buiten de E.U. (het V.K. valt nog tot medio oktober in de bundel).


Maar heb je nu al eens op de factuur gekeken? De specificatieĀ op pagina 2 e.v.Ā moetĀ duidelijk zijn.


Nee doe ik allemaal niet kijk mijn facturen maar na daar kan je het in zien neem ik aanĀ 

Mvg BobĀ 


Nee dat kan ik niet, maar jij wel. Ik ben een klant die met je meedenkt.
Jij krijgt maandelijks de factuur, juist om te controleren of KPN het goed doet.Ā :sunglasses:


Precies klopt daar staat niks extra's bij dus daarom snap ik het nietĀ 

Volgens mij moet ik elke maand hetzelfde bedrag moeten betalen

Mvg BobĀ 


Ik kan me niet voorstellen, dat de kosten voor het abonnement iedere maand anders zijn. De verschillen moeten in de gebruikskosten zitten. Zijn er echt geen verschillen te zien in de specificaties?

Laat hier een schermafdruk zien, kunnen we meekijken (als je wil). Maak wel privƩgegevens onzichtbaar.


*Admin: afbeelding verwijderd


BedanktĀ @Bob1964Ā voor deze extra informatie.
Ik zou persoonlijk dit plaatje nog snel verwijderen. Er staan wel heel veel (persoonlijke) telefoonnummers op. Ik bedoelde pagina 2 met het totaaloverzicht. Maar het geeft wel wat informatie die ik zocht. Ik zie het bellen van een 0900 nummer. Hiervoor worden kosten in rekening gebracht: Servicekosten Dienst. Dit valt buiten jouw ā€˜unlimitedā€™.


Je hebt o.a. het politienummer gebeld. Dat is niet geheel binnen de bundel.

De extra kosten zijn starttarief van ā‚¬ 0,0951 plus nog ā‚¬ 0,028 per minuut.

Bel je bv 4 minuten met dit nummer dan betaal je alsnog ruim 20 cent bovenop de vaste factuurkosten.


Ja snap ik maar dat zijn toch geen 10 euro'sĀ 

Dit gaat om een paar centen dat weet ik ook

Mvg BobĀ 


Ja snap ik maar dat zijn toch geen 10 euro's

Dit is maar Ć©Ć©n van de extra paginaā€™s (van 3). Wie weet wat er nog op pag. 2 en 4 staatā€¦.

Ā 

Ik neem aan dat je je profiel (daar staan je gegevens afgeschermd) hebt ingevuld voor een kpn-moderator hier. Die kan a.d.h. daarvan je gegevens inzien en (waarschijnlijk) duidelijkheid geven.


Hoe verwijder ik dat


Hoe verwijder ik dat

Dat kan jij nu niet meer, dat kan maar tot 1 uur na plaatsing.

Ik heb de KPN moderators al gevraagd om het plaatje weg te halen.


Dank u kan wel snel dan toch en op die andere pagina's staat niks extra's op meen ik

Mvg BobĀ 


Hoe verwijder je dit allemaal

Ik ben nieuw hier snap er weinig voor de rest van

Sorry

Mvg BobĀ 


Hoi @Bob1964, welkom bij ons op het forum. De afbeelding met gegevens is verwijderd zo te zien, gelukkig. Is het inmiddels met de hulp van de anderen al duidelijk geworden waar het verschil in het bedrag vandaan komt? Of kan ik nog met je meekijken? Als dat laatste het geval is kan je jouw forumprofiel nog invullen zoals Peter al noemde. Ik hoor het graag van je.