Skip to main content

Op 21-01 jongstleden mij aangemeld via KPN-app voor gratis 20GB extra.

Deze optie stond in het lijstje bij “Extra opties” tenslotte.

Na aanmelden/accepteren etc. kreeg ik de melding : Bedankt voor de bestelling. Het kan een uur duren voordat deze wijziging zichtbaar is in MijnKPN.

Nu echter vele weken verder nog steeds niets?

Hoe zit dit nu toch…

Zekerheidshalve heb ik wel screenshots bewaard voor het geval dat dit nodig mocht zijn.

 

RICHARD.

Welkom op het forum @RV10. Gezien je alle bevestigingen wel gehad hebt lijkt het me het best om in dit geval gelijk het abonnement na te kijken. Ik zou je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik het voor je na. 


@RV10 , er is gisteren ook door iemand anders een topic gestart op dit forum met dezelfde vraag en deze is beantwoord door een moderator. Kijk HIER naar het desbetreffende topic. Het schijnt te maken hebben met het feit dat je een duur abonnement hebt tov wat je er voor krijgt.


@ Bram:

  • mijn profiel ( incl. mailadres) was reeds ingevuld.
  • Echter abonnement bevat nog niet de beloofde 20 GB extra.

Bij voorbaat dank voor je aktie.


@RV10 ik zie nog steeds de gegevens niet in je profiel. Je mag anders in dit geval wel het mobiele nummer en je postcode en huisnummer via privébericht naar me sturen. 


@Bram,

Sorry , het profiel wat ik bedoelde was van MijnKPN. Deze was zoals ik noemde al ingevuld.

Nu door mij, daarnaast,  ook het profiel van het “Forum”  ingevuld.

Ik dacht dat dit hetzelfde was. Mea Culpa.

Daarnaast kon ik ook zo gauw niet vinden hoe een prive-bericht te versturen.

 

Nu maar hopen dat de beloofde 20GB extra wordt geregeld.


Ik heb een aanvraag voor je gedaan om de bundel weer toe te voegen. Ik laat je weten op het moment dat ik hier antwoord op krijg. 


Bram, vriendelijk dank voor je service.

20 GB extra nu te vinden in mijn tegoed.

KPN komt zijn belofte, weliswaar via een kleine omweg, netjes na.


We doen ons best! :wink: Veel plezier met de extra data.