Skip to main content

Ik heb een aantal keren mijn mailadres gewijzigd bij KPN waar ik mijn factuur op ontvang. Ondanks dat het juiste mailadres in 'MIJN KPN' staat wordt het nog steeds naar een foutief mailadres verzonden.

Ik heb dit al eens eerder aangekaart bij Telfort en inmiddels ook bij KPN, maar men krijgt het niet voor elkaar om een simpele wijziging door te voeren!!

Goedemorgen en welkom op het forum @FrosTi. Het is natuurlijk erg lastig als je de factuur steeds op een verkeerd e-mailadres ontvangt. Zou je jouw profiel willen invullen en mij hier een seintje willen geven? Dan ga ik ervoor zorgen dat het voortaan binnenkomt op het juiste adres. 


Beste Jeroen,

Dank voor je antwoord. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de KPN.
ALS het goed is (want de vorige keer zei men dat ook al), dan is het probleem nu opgelost.
Ik zou het wel op prijs stellen als je voor mij zou willen/kunnen nagaan of de mutatie correct is doorgevoerd.
Want kennelijk hanteren jullie andere databases voor de verschillende vormen van diensten.

Wat voor gegevens (profiel) heb je van mij nodig?


Als je jouw profiel invult kan ik het controleren @FrosTi 


Hallo Jeroen,

Ik heb zoveel mogelijk in mijn profiel ingevuld.

Graag hoor ik of dit voldoende is om mijn verzoek te voltooien.


Je profiel is goed ingevuld! In onze administratie staat nu overal het juiste e-mailadres. Voortaan zal de factuur nu echt naar het juiste e-mailadres gaan. 


Dank voor de medewerking.

Inmiddels is gebleken (nieuw factuur is ontvangen) dat de wijziging inderdaad is doorgevoerd.

Â