Begin Maart ben ik met mijn gezin geƫmigreerd naar het buitenland, voorafgaand een bezoek gebracht aan een XL store de manager heeft mij persoonlijk geholpen.
Hij vertelde mij dat ik mijn KPN modems en alle onderdelen kon achterlaten en hij zou de abonnementen opzeggen en dat er geen eindafrekening zou komen van de mobiele abonnementen omdat deze vervalt bij emigratie. Uiteraard erg blij met deze hulp.
Nu komt begin April toch een eindafrekening, ik gelijk contact gezocht met KPN wat al uiterst moeilijk was omdat ik heen en weer werd gestuurd uiteindelijk moest ik mailen want er was niet genoeg bewijs aangeleverd.
De manager heeft copies gemaakt van de uitschrijving van gemeente deze werd echter niet goedgekeurd door KPN deze wilde een inschrijving van de nieuwe gemeente of een arbeidscontract.
Deze documenten heb ik opgestuurd en tot 1 Mei geen reactie, weer een mail gestuurd en uiteindelijk een mail van KPN dat ik nog 14 dagen heb om te betalen anders gaat het naar een incassobureau.
uiteraard gelijk weer een mail gestuurd naar opzeggen@KPN.com en tot op heden geen reactie zeer onprofessioneel en zeer teleurstellend dat zon groot bedrijf geld wil aftroggelen van iemand die zo lang klant is geweest.