Skip to main content
Antwoord

Emigreren en afhandeling van opzegging

• February 15, 2024
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Wij zijn in oktober 2023 geëmigreerd en zijn maanden bezig geweest om ons abonnement op te zeggen. Half januari 2024 is het dan eindelijk gelukt na ongeveer 10x de juiste papieren te hebben doorgestuurd en meerdere keren te hebben gebeld. Moedeloos werden we er van.. Alleen nu krijg ik een 2de afrekening met een afkoopsom  voor het vroegtijdig beëindigen van het contract ??? 

Ā 

Beste antwoord door Vikash van KPN

HoiĀ @WMD. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het opzeggen van het abonnement zo moeizaam ging. Ik verwacht dat deze kosten op de slotfactuur nog worden gecrediteerd, maar helaas heb ik hier zelf geen antwoord op. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) hierover. Dan kunnen zij dit voor je uitzoeken of intern doorzetten naar de juiste afdeling.Ā 

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2024

HoiĀ @WMD. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het opzeggen van het abonnement zo moeizaam ging. Ik verwacht dat deze kosten op de slotfactuur nog worden gecrediteerd, maar helaas heb ik hier zelf geen antwoord op. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) hierover. Dan kunnen zij dit voor je uitzoeken of intern doorzetten naar de juiste afdeling.Ā 

Ā