Skip to main content

Hallo,

Ik ben heel tevreden met m'n huidig abonnement. Deze loopt bijna af en probeer ik met twee jaar te verlengen. Ik kan echter niet vinden waar dat kan. Bij de verlengshop kan ik alleen een nieuw abonnement uitzoeken, maar dat wil ik niet. Ik wil dus alleen verlengen en daarbij een nieuw toestel uitzoeken. Dan verandert waarschijnlijk alleen de toestelprijs.

 

Alvast bedankt,

Gr,

Hi @Beijaard, welkom op ons forum. Dat is een hele goede vraag die je stelt. Nu moet ik je zeggen dat het helaas niet mogelijk is om te verlengen met alleen een toestel. Je kunt het abonnement wel verlengen en daarbij aangeven dat je graag een nieuw toestel wilt, of je kunt er voor kiezen om een los toestel aan te schaffen en het abonnement door te laten lopen zoals hij nu is. 

Mocht je graag een los toestel via ons willen aanschaffen, dan kan dit alleen via een KPN winkel .  Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Dag Ron,

Bedankt voor je antwoord.

'’Je kunt het abonnement wel verlengen en daarbij aangeven dat je graag een nieuw toestel wilt'’ 

Dit is precies wat ik wil, alleen waar en hoe doe ik dit?

Alvast bedankt!


Mijn excuses, ik denk dat ik je verkeerd begrepen heb. Ik ging er vanuit dat je het abonnement wilde laten zoals hij nu is, maar dat je alleen een nieuw toestel wilde. De enige manier om dit te realiseren is om een los toestel aan te schaffen, zoals ik in mijn vorige bericht aangaf.

Als je het abonnement wilt verlengen en daarbij ook een nieuw toestel wilt, dan kan dit via de verlengshop, via 0800-0402 (gratis), of in een KPN winkel in de buurt. Wanneer je er voor kiest om het abonnement te verlengen met een toestel, dan krijg je een nieuw abonnement, waarbij nieuwe voorwaarden gelden. Het nieuwe abonnement gaat dan in, op het moment dat het huidige abonnement afloopt. Heb ik hiermee jouw vraag beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!


Ik denk dat ik snap waar de verwarring zit. Als ik in de verlengshop probeer het abonnement te verlengen met twee jaar moet ik opnieuw kiezen hoeveel bel minuten/mb's etc ik wil. Op de 1 of andere manier is het nieuwe abonnement een stuk duurder. Misschien krijg ik dan iets meer, maar dat wil ik niet. Ik wil gewoon hetzelfde houden wat ik nu heb, en dus ook evenveel betalen per maand (behalve dan misschien 1 euro p/m voor een beter toestel). 

Extra info: de twee jaar van mijn huidige abo zit er bijna op. Oftewel, de huidige tel is afbetaald. Vandaar dat ik een nieuwe wil.

Mocht het in de verlengshop niet kunnen, maar wel via een kpn winkel, dan zal ik die bellen. 

Wederom bedankt voor je antwoord!


Het kan helemaal niet. Ook niet via de winkel. Verlengen = nieuw abonnement. Zo simpel is dat. Als u een nieuw toestel op afbetaling wilt, dan zult u een nieuw abonnement af moeten sluiten. Als u geen nieuw abonnement wilt, dan geen nieuw toestel op afbetaling. U zult hem dan gewoon moeten kopen. Het is niet anders. 


Ik begrijp dat je graag het abonnement wilt houden, zoals hij nu is, maar dat je daar graag een ander toestel bij wilt. Dit is, zoals @Nick83 aangeeft alleen mogelijk door een los toestel te kopen. Dit kan eventueel in een KPN winkel bij jou in de buurt. 


Reageer