Skip to main content

Geachte KPN directie,

helaas ontbreekt er één factuur in MijnKPN en kan uw collega via 08000402 mij niet helpen, na een gesprek van 50 minuten. Ik kom er ook achter dat KPN voor een gewone consument als ik niet te benaderen is via e-mail. Dat vind ik bezwaarlijk en uiterst klantonvriendelijk.

Mogelijk dat mijn klacht een verbetering in uw dienstverlening teweegbrengt.
groet, Martin

admin: eigen topic aangemaakt

Dag @Martin van der Hout De directie van KPN is hier niet actief, ben ik bang. Het KPN Forum is er op ingericht dat onze klanten elkaar helpen met tips en advies. En vaak kun je door even goed te zoeken vaak ook al een antwoord op je vraag vinden. Er zijn ook medewerkers van KPN, zoals ik, actief. Wij zorgen ervoor dat informatie snel vindbaar is en dat gesprekken goed verlopen. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we inhoudelijk meedenken. 

Als je direct en persoonlijk contact wilt kun je contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch, zoals je al hebt gedaan, en je kunt de klantenservice ook benaderen via de chatfunctie op de website of via de social media-kanalen. Mailen kan inderdaad niet: het is een inefficiënte en niet zo snelle manier gebleken in vergelijking met de kanalen die ik eerder noemde. Vandaar dat er voor gekozen is om dit niet meer te doen. 

Inhoudelijk dan: heb je je factuur inmiddels kunnen vinden? Via MijnKPN kun je facturen tot een jaar terug inzien, dus het is raar dat er eentje mist inderdaad. 

 


Beste @Bart_ dank voor je antwoord.

Ik raak de weg kwijt in de wijze waarop ik een vraag van administratieve aard bij de KPN moet neerleggen. Het kost me meer dan een uur om deze vraag te laten landen in de KPN organisatie en nee, ik heb mijn ontbrekende factuur nog steeds niet.
Dat KPN wat Q&A’s op haar site zet vind ik logisch, maar ben van mening dat KPN niet op een klantvriendelijke manier te benaderen is, doordat bijvoorbeeld een simpel direct telefoonnummer voor dit soort vragen of antwoord e-mailadres ontbreekt. Daarmee wordt de consument met veel zoekwerk opgezadeld.
En hierbij gratis de tip om de directie ook op de hoogte te stellen van wat consumenten vinden van dit serviceniveau dat wordt uitbesteed aan uren van de klant. Klanten betalen uiteindelijk ook hun salaris, ben ik bang.
Ik heb op het punt gestaan een brief te sturen naar de directie; dat zal ik bij een volgende klacht doen zolang de ontbrekende factuur niet boven water is.
Jullie hebben mijn gegevens: ik ben te benaderen mochten jullie willen reageren.
Andersom heb ik jullie gegevens niet.


Fijne dag, met vriendelijke groet,
Martin van der Hout