Skip to main content

Hallo,

Op facturen die ik van KPN ontvang staat nu al een aantal keer kleinzakelijk extra's zonder enige specificering en onderbouwing dan wel verwijzing naar de overeenkomst. 

Mijn verzoek is dan ook te komen tot een onderbouwing/verwijzing naar de overeenkomst. En anders vriendelijk verzoek dit te herstellen en te crediteren.

Hoor graag van jullie!

groeten

finnabel

Beste @Finnabel, welkom! Vreemd dit.. Staat in MijnKPN ook niet vermeld waar het om gaat? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Je 06-nummer kan je onder de persoonlijke opmerkingen plaatsen. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Beste @Finnabel, welkom! Vreemd dit.. Staat in MijnKPN ook niet vermeld waar het om gaat? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Je 06-nummer kan je onder de persoonlijke opmerkingen plaatsen. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 

Beste Marcia, Dank voor je reactie. Ik heb eea aangevuld in mijn forumprofiel.


Bedankt! Het was even zoeken, maar ik vond het antwoord op ons Zakelijke Forum: wat zijn de kleinzakelijke extra's? Het gaat dus om Zakelijke klantenservice, Toestel Vervangservice en Business Voicemail. Zoals ik uit het topic haal, gaat het echt om een service, waar je niet voor betaalt. Mooi meegenomen!