Skip to main content

Ik heb n mobiel abonnement van 13.29 . Krijg hierop 5 euro korting maar wordt niet verrekend!

Hallo @Schutsboom 

 

Gaat het hier om een oud Telfort abonnement?

Die korting word verrekend via je normale internet abonnement.

Op die factuur zou dan CombiVoordeel 5 euro moeten staan.


Hoi @Schutsboom. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze korting niet ontvangt. Zie je deze korting niet terug op jouw facturen? Als dit niet het geval is wil ik je vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan help ik je verder en zoek ik het voor je uit. 


Hoi @Schutsboom. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze korting niet ontvangt. Zie je deze korting niet terug op jouw facturen? Als dit niet het geval is wil ik je vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan help ik je verder en zoek ik het voor je uit. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je deze korting hebt terug gevonden op jouw factuur of dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!