Skip to main content

Ik ben 23-01 door een oude bekende aangesproken met een vriendenverzoek via Instagram. Ik had haar allang niet meer gesproken en ze vroeg me om mijn telefoonnummer. Ik had gedacht dat ze dat makkelijker vond. Toen kreeg ik ineens SMSjes die me raar overkwamen en ineens begon zij raar te reageren. Ik heb haar benadert via Messenger met de vraag of zij dat was. Nee haar pagina was gehackt. Ik heb de SMSjes nooit geopend en verweiderd omdat ik verder niet wist wat ik moest doen. De screenshots van Insta heb ik nog wel. Nu is er van mijn rekening €19.99 waarvan ik geen idee heb wat dit is en wat ik moet doen. Waar en aan wie heb ik betaald. Contact gehad met KPN moet maar aangifte doen, terwijl zij zorgen dat van mijn factuur geld af gehaald word en dit speelt al maanden. Zij kunnen hier niets mee, wie dan wel? Aangifte voor dit bedrag doen ze geen moeite, maar wat kan ik hier wel aan doen dan? Via Fortumo kom ik namelijk ook niet verder.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Welkom op ons forum, @Jaca6571. Het klinkt alsof je bent opgelicht. Erg vervelend natuurlijk! Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet voor wilt betalen. Ik ben alleen bang dat ik je hier niet bij kan helpen. Deze kosten worden niet door ons in rekening gebracht, maar door het bedrijf dat waaraan toestemming is gegeven. De kosten op de factuur gaan direct naar het bedrijf, in dit geval Fortumo.com. Je kunt bezwaar ben hen maken of eventueel bij Google Play. Zij zullen, indien ze akkoord gaan met jouw bezwaar, het bedrag weer terugbetalen aan jou via de factuur van ons.