Skip to main content

Wij zitten op de camping bij Oud Sabbinge (Walcheren) en het internet op 3G en 4G is niet vooruit te branden. Download snelheid is 0,1 Mbps en uploaden gaat met 15 Mbps. Dit is al maanden zo. 
interactieve TV is niet naar te kijken. De helft van de tijd staat het beeld stil, is wazig of zwart. 
de dekkingsgraad geeft donkergroen aan. In de iPad Air zit een Sim only en via de hotspot van mijn iPhone SE is er geen verschil in snelheid. Ook de andere campinggasten klagen steen en been. 
Waar kan ik mijn klacht kwijt.

Hi @Jan Hollegien, de verbinding werkt op de camping niet goed lees ik, en andere campinggasten ervaren hetzelfde. Goed dat je aan de bel trekt.

Je maakt gebruik van internet op je mobiele telefoon op de camping, toch? Werkt je verbinding elders op andere locaties wel goed? Hoe is het bereik op de camping als je dit nakijkt op onze dekkingskaart voor het mobiele netwerk? Voor de zekerheid: Maakt het nog verschil als je je toestel volledig uitschakelt en opnieuw laat opstarten? En hoe gaat het met bijvoorbeeld bellen, gaat dit wel goed?


Hi Alexandra,

 

Bedankt voor je reactie. ik maak gebruik van zowel mijn telefoon als via mijn iPad gebruik van het internet. Op andere locaties, waaronder in Middelburg en Goes is de snelheid boven de 200 mbps. Volgens de dekkingskaart zou het ook prima moeten zijn. De telefoon of iPad opnieuw opstarten maakt geen verschil. Het blijft gewoon heel slecht. Minder dan 1 mbps down. Uploaden gaat over het algemeen  veel sneller. 10 tot 20 mbps. Met bellen heb ik geen last. Zowel de ipad als de telefoon geven 2 of 3 streepjes bij 4G. Zie de schermafdruk. De onderste 3 metingen zijn bij mij thuis gemeten.

 

gr

 

jan

 


@Jan Hollegien Dank voor de duidelijke extra info! Het speelt dus echt in de omgeving van de camping. Kan je voor mij je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen? Graag inclusief je mobiele nummer en naast je eigen gegevens ook adres van de camping, deze kan je kwijt bij de persoonlijke opmerkingen. Laat het maar weten zo gauw je ze ingevuld hebt, dan ga ik op onderzoek uit.


Hoi Alexandra,

 

ik heb mijn profiel aangevuld.

 

gr en succes

 

jan


@Jan Hollegien Dank Jan! Ik heb een melding aangemaakt en doorgezet naar onze Technische Dienst. Zij onderzoeken het en ik verwacht dat ze binnen een paar dagen contact met je opnemen om je op de hoogte te stellen. Ik durf niet toe te zeggen of dat voor het weekend lukt, maar het gebeurt zo snel mogelijk. Zij helpen je verder. Laat maar weten hoe het afgelopen is.