Skip to main content
Beantwoord

eSIM activeren lukt niet. "Oeps er is iets misgegaan, probeer het opnieuw"

• July 5, 2022
  • 7 reacties
  • 1877 keer bekeken

NathanH
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Dit zijn de stappen die ik volg:

Beste antwoord door NathanH

Oplossing

KPN app geeft foutmelding. 

Dit negeren en dan ICCID activeren. Klaar.

Zelf achtergekomen...

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

NathanH
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • July 6, 2022

Oplossing

KPN app geeft foutmelding. 

Dit negeren en dan ICCID activeren. Klaar.

Zelf achtergekomen...

• Nieuwkomer
  • July 11, 2022

e sim activeren lukt niet

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Drekje, we kampen met een storing bij het activeren van e-sim. Onze technici werken er aan. 

Komt er ook een bericht als het opgelost is, dat zou helpen, probeer al 2 dagen een esim te installeren. Bij de klantenservice niets bekend van een storing…

• Nieuwkomer
  • July 11, 2022

Hallo @Drekje, we kampen met een storing bij het activeren van e-sim. Onze technici werken er aan. 

Dank voor de info :-) maar is het ook mogelijk iets meer info te geven over de storing? Is er al een doorlooptijd bekend?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Drekje, we kampen met een storing bij het activeren van e-sim. Onze technici werken er aan. 

Dank voor de info 🙂 maar is het ook mogelijk iets meer info te geven over de storing? Is er al een doorlooptijd bekend?

Helaas kan ik niet aangeven wanneer het allemaal is opgelost. Ik had je graag iets anders verteld. 

• Nieuwkomer
  • July 13, 2022

Inmiddels, na gewoon regelmatig proberen werkt de esim op mijn Pixel 6 met CalyxOS