Skip to main content
Beantwoord

eSIM activeren op smartwatch lukt niet door foutmelding bij KPN ID-inloggen

• May 25, 2025
  • 6 reacties
  • 89 keer bekeken

Als ik de esim wil activeren op mijn smartwatch lukt het me niet om in te loggen bij kpn id. Ik krijg telkens de melding "Oeps er ging iets fout".

Als ik via Samsung members de diagnose doe van de esim op de smartwatch is die geregistreerd op de watch maar verder activeren door in te loggen lukt dus niet.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Is het in de winkel nog gelukt ​@RitaS? Mijn telefonische collega's zouden anders ook een ticket voor je aan kunnen maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@RitaS, welkom op onze community!, hier was dit weekend een issue mee. Kun je het later nog eens proberen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 27, 2025

Het lukt nog steeds niet, net nog een poging gedaan 😞

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Kun je hierover eens met ons bellen? Dan kijken mijn collega's even mee! Je kunt daarvoor online een belafspraak maken

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 28, 2025

Helaas bel afspraak heeft niets kunnen betekenen, lees inmiddels meerdere klachten over multisim. Ik zal vrijdag met phone en watch naar een kpn winkel gaan in de hoop dat ze het daar wel kunnen oplossen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 28, 2025

Ik zit met exact hetzelfde probleem, echter resetten van mijn watch ultra heeft niet geholpen. Ook het resetten van mijn Samsung s25 ultra werkt niet. Heeft iemand anders nog waardevolle tips voor me?

Admin: verplaatst naar je eigen topic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Is het in de winkel nog gelukt ​@RitaS? Mijn telefonische collega's zouden anders ook een ticket voor je aan kunnen maken.