Skip to main content

Omdat ik 3 maanden achter elkaar “extra kosten buiten bundel” op m’n maandrekening zag staan ben ik gaan bellen hoe dit nu precies zat? Een of andere irritante app die een abonnement heeft wat elke week geld kost! 
Via de Kpn site werd ik naar een 0900 nummer doorgeschakeld?!? Had daar verder niet bij na gedacht totdat ik m’n nieuwe maandafrekening weer zag!!! Hoppa weer 24 min extra buiten m’n bundel omdat ik 20 in de wacht stond totdat ik eindelijk te woord werd gestaan!! 
 

Vind dit echt belachelijk! Bel ook niet dagelijks naar knp met een klacht maar wordt nu gewoon  weer genaaid op de site van kpn nog wel….!! 
 

Bedankt hoor KPN

 

 

 

Hallo @N.ouw , welk 0900 nummer was dat en waar staat dat op de KPN site? KPN klantenservice is gratis bereikbaar op 0800 0402 via elke NL telefoon en via je KPN mobiel op 1200.


Welkom op het forum @N.ouw!

Ons klantenservicenummer is volledig gratis, en vanaf onze website zal je dan ook niet doorverwezen worden naar een 0900 nummer. Ik ben dan ook erg benieuwd waar je dit precies hebt zien staan, heb je wellicht via Google gezocht naar ons nummer?