Skip to main content
Beantwoord

Extra belminuten stopzetten

• July 8, 2020
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Beste KPN team,

Een van mijn extra opties is KPN H2014 100 minuten.

Deze wil ik graag stopzetten maar helaas laat jullie website van Mijn KPN hier geen optie voor zien. Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Bvdk91, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat het een extra bundel / optie is, zou je het gewoon via MijnKPN moeten kunnen uitschakelen. Lukt dat niet? Dat kan je inderdaad even bellen of het via mij regelen.

Het is wel zo dat wanneer het wel onderdeel is van je abonnement en bundel, dat je het niet kan uitzetten. Alleen het je er nu ook extra voor moet betalen, kan het uitgeschakeld worden.

Laat je even weten of het gelukt is via 0800-0402? Vul anders je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer. Dan kijk ik het een en ander voor je na!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 8, 2020

Hoi @Bvdk91 ,

Je kunt dit het beste regelen door te bellen met 0800-0402. Dan wordt het direct voor jou aangepast. 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 10, 2020

Goedemorgen @Bvdk91, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat het een extra bundel / optie is, zou je het gewoon via MijnKPN moeten kunnen uitschakelen. Lukt dat niet? Dat kan je inderdaad even bellen of het via mij regelen.

Het is wel zo dat wanneer het wel onderdeel is van je abonnement en bundel, dat je het niet kan uitzetten. Alleen het je er nu ook extra voor moet betalen, kan het uitgeschakeld worden.

Laat je even weten of het gelukt is via 0800-0402? Vul anders je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer. Dan kijk ik het een en ander voor je na!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 12, 2020

Hoi @Bvdk91 ,

Je kunt dit het beste regelen door te bellen met 0800-0402. Dan wordt het direct voor jou aangepast. 

@Bvdk91 

Heb je het stopzetten inmiddels geregeld via 0800-0402?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 17, 2020

Hi @Bvdk91, ik zie dat je nog niet gereageerd hebt. Kan ik er vanuit gaan dat het gelukt is via MijnKPN of de telefonische klantenservice? Zo niet, dan hoor ik het graag!