Skip to main content

Beste KPN team,

 

Een van mijn extra opties is KPN H2014 100 minuten.

Deze wil ik graag stopzetten maar helaas laat jullie website van Mijn KPN hier geen optie voor zien. Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

 

Hoi @Bvdk91 ,

Je kunt dit het beste regelen door te bellen met 0800-0402. Dan wordt het direct voor jou aangepast. 

 


Goedemorgen @Bvdk91, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat het een extra bundel / optie is, zou je het gewoon via MijnKPN moeten kunnen uitschakelen. Lukt dat niet? Dat kan je inderdaad even bellen of het via mij regelen.

Het is wel zo dat wanneer het wel onderdeel is van je abonnement en bundel, dat je het niet kan uitzetten. Alleen het je er nu ook extra voor moet betalen, kan het uitgeschakeld worden.

Laat je even weten of het gelukt is via 0800-0402? Vul anders je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer. Dan kijk ik het een en ander voor je na!


Hoi @Bvdk91 ,

Je kunt dit het beste regelen door te bellen met 0800-0402. Dan wordt het direct voor jou aangepast. 

 

@Bvdk91 

Heb je het stopzetten inmiddels geregeld via 0800-0402?


Hi @Bvdk91, ik zie dat je nog niet gereageerd hebt. Kan ik er vanuit gaan dat het gelukt is via MijnKPN of de telefonische klantenservice? Zo niet, dan hoor ik het graag!


Reageer