Skip to main content

Hallo,

Ik heb op het forum gekeken en heb iemand met hetzelfde probleem gevonden, kon er zelf geen antwoord op vinden. Jullie geven aan dat die probleem niet bekend is, maar toch hebben we hier last van.

Ik ben op dit moment op vakantie in Turkije. Ik probeer een nieuwe bundel te kopen, maar dit lukt niet. Als ik die smsjes naar 1266 stuur worden ze niet verstuurd. 
Kunnen jullie mij helpen?

Vriendelijke groet, 
Sezen

@Sezen Is het nog gelukt? Is er wel contact met het mobiele netwerk daar? Je kan anders de Supervoordeelland buiten de EU bundel  ook via MijnKPN of deze pagina aanzetten wanneer je daar Turkije invult. Ik hoor graag of het gelukt is!


Volgens mij snappen jullie het niet. Ik heb al paar smsjes  gestuurd met VOORDEEL DATA 2000 AAN. Hij zendt gewoon niet. Dit ligt aan jullie. Kunnen jullie dit niet aanzetten voor mij? Ik heb al 6 keer gesmst met eigen data en op de wifi. In Nederland lukte het in een keer. Hier niet.


Hoi @Sezen. Ik heb even gekeken en volgens mijn systeem is dit type bundel al actief sinds 5 september onder het 06-nummer in jouw profiel. Ik zie dat de bundel ook al is aangesproken. Met welk netwerk ben je daar nu verbonden? Op deze pagina kun je trouwens meer informatie over “Mobiel in het buitenland: kosten, bereik en internet”.