Skip to main content

Ik zit in Spanje en heb een extra bundel 1000 mb besteld. Ik heb bericht gekregen dat het verwerkt is maar na lang wachten nog steeds geen sms code om de bundel te activeren. Met proberen per ongeluk weer een bundel besteld wat niet de bedoeling is, ik wil 1 bundel 1000 mb. Wat nu ?

Goedemiddag @Imn50! Bedankt voor je bericht!

Je hebt dus per ongeluk twee keer een Extra bundel besteld, terwijl dit maar 1 bundel had moeten zijn? Dat kan natuurlijk eens gebeuren.

Wil jij je klantgegevens invullen in jouw Forum profiel, dan kijk ik na wat ik voor je kan doen. Graag jouw volledige naam, klantnummer en/of 06 nummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. 
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan zoeken.


Ik heb mijn profiel aangevuld. 


Heel fijn! 1 bundel is bij deze eenmalig en uit coulance gecrediteerd.

Je aanvullende vraag:
Ik was in Spanje,  van alles geprobeerd, ook samen met de klantenservice van kpn. Niet gelukt. ( ook apn geprobeerd te veranderen). Ik ben nu weer in Nederland en heb nu wel internet. In Spanje heb ik dus niets aan mijn bundel gehad. Ben wel heel benieuwd hoe dit kan. 
is achteraf lastig te beantwoorden, want dat is achteraf niet na te gaan en het kan aan verschillende dingen hebben gelegen. Stond data roaming aan in jouw toestel? Toestel eens uit en aan gedaan? Welke APN stond er ingesteld en naar welke APN heb je het geprobeerd te veranderen? 4G ook uitgeschakeld? Handmatig een ander beschikbaar netwerk geselecteerd? Dat zijn zo de eerste vragen die in mij op komen en wat je de volgende keer kunt checken/ uitproberen! 

Jammer dat je deze keer de bundel niet volledig hebt kunnen benutten!


Heb werkelijk alles wat je hierboven zegt geprobeerd. Meerdere keren. Zonder resultaat. Heel jammer. 
hier terug in Nederland doet hij het wel. 
toch bedankt voor het antwoord. 
mvg. 


Omdat je dit aangaf, alles al meerdere keren geprobeerd, heb ik er nog eens goed naar gekeken.

Stond data roaming aan in jouw toestel? 

Data roaming moet aan onze kant, op het netwerk, ook geactiveerd zijn en dat is op dit moment niet zo: daarom lukte het niet om mobiel te internetten in Spanje! Mijn excuses voor het feit dat ik hier niet goed op gelet heb! :face_palm_tone4::confused:
We hebben het gelukkig nu wel boven tafel gekregen… Als ik de blokkade mag verwijderen, reageer jij dan op mijn privébericht? En anders kun je het ook regelen via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.