Skip to main content

Als ik een extra bundel aanzet van 1000 mb voor 7,99 dan is dat maar een maand geldig

ook de normale mb’s die in m’n standaard abonnement zitten vervallen na een bepaalde tijd. Het zijn gekochte mb’s, die mogen toch niet ineens op 0 worden gezet om mij alleen maar meer te laten kopen?

als ik structureel meer verbruik is het advies om mijn abonnement te verhogen, maar als ik structureel minder verbruik dan moeten mij. Mb’s toch gewoon bij de volgende periode erbij opgeteld worden.? Dit is toch wel zo eerlijk?

is het überhaupt wel rechtsgeldig?

Hoi @Fizzy, welkom hier.

Je hebt inderdaad een bundel die een maand geldig is. Elke maand krijg je een nieuwe bundel waarbij het oude vervalt. Dit is een voorwaarde van het abonnement. Hier heb je voor getekend. KPN en jij zijn daarmee akkoord gegaan met het abonnement met de voorwaarden die daarbij horen. 


Nee, heb niets getekend

 ik ben overgeheveld vanuit Telfort 

ze hebben me een mail gestuurd met voorwaarden die ik gemist heb en daarme gezegd, wie zwijgt stemt toe.

nu hang ik aan een abonnement van 2 jaar die ik niet wil, en wat ik ook probeer, ik vang bot.


@Fizzy, nu ben ik wel nieuwschierig hoe de situatie precies zit. Want ik begrijp zo je verhaal niet helemaal. Want als je over bent vanuit Telfort, blijf je dat abonnement houden, met die voorwaarden. Maar ook iets zegt dat je hebt verlengd naar een nieuw KPN abonnement. Ik wil dat graag eens duidelijk hebben zodat  ik je precies kan uitleggen hoe het zit. 

Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en naam van de contractant? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan zoek ik het uit. 


Heb m’n naam en MOB nr bekend gemaakt in profiel. Ik had een maandelijks opzegbaar abonnement, deze is nu 2 jaar. En de kosten voor onbeperkt bellen en sms + 8GB data werden ook bijna dubbel

ik had bij Telfort 17,95 excl oid.

met dezelfde voorwaarden zou dit naar 30,- gaan of meer. Dit is mij onderweg bellend vanuit mijn auto meegedeeld. Was dit ergens in mrt of apr?


Ik heb gekeken. Je hebt geen Telfort abonnement meer. Al sinds eind januari niet meer. Dus toen heb je verlengd naar een KPN Hussel abonnement met bijbehorende voorwaarden. Dit betekent dus dat je geen MB's en minuten meer meeneemt naar een volgende maand. Je bundel start elke eerste van de maand. Extra bundels die je besteld zijn dan een maand geldig.