Skip to main content

Hallo

Ik was onlangs in frankrijk en kocht na een bericht dat ik op 50% van mijn abbonement data zat een extra bundel van 1 GB.

het volgende bericht kwam vrij snel en gaf aan dat ik op 100% gebruik zat en dat mijn internet snelheid verlaagd werd. wat ook gebeurde

in mijn kpn app zag ik dat de extra bundel actief was met voldoende data, waarom wordt dan toch de internet snelheid verlaagd. in principe had ik dus niets aan die extra 1 GB die ik kocht want het ging te langzaam. 

Ik wil graag het geld voor de extra bundel terug en een oplossing voor dit probleem. 

 

vriendelijk dank

Ge

@GeDr Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je niet op je normale snelheid kon internetten in Frankrijk. 

Ik controleer graag voor je hoe dit zit. Op welke datum is de bundel aangeschaft?

En zou je je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 


Hi dat was op 6 mei


@Dross Zo te zien heb je nu twee forum accounts! 

Ik zag dat je onder deze je forumprofiel ingevuld hebt. 

Ik zie zelf geen gekochte bundel op 6 mei. De laatste bundel die ik zie is van 29 april en deze is relatief kort na aanschaf volledig opgebruikt. 

Zou het kunnen dat je deze bedoelt? En dat het internet bijvoorbeeld de 30e weer trager werd? 


HI

 

misschien is dat het dan wel geweest, ik ben niet zeker.

is er iets gemakkelijks op te vinden misschien?

 

misschien is het handiger dit via email voort te zetten.

ik vind KPN support lastig te bereiken , per telefoon, email, of andersen vind communicatie via deze fora niet prettig. maar ik vond geen beter alternatief

 

vriendelijke groeten

Ge

 


@Dross Als dat inderdaad de bundel is geweest dan klopt het dus dat je kort na aankoop van de bundel trager internet hebt ervaren. 

De bundel is namelijk snel opgebruikt en hierna wordt het internet weer trager. 

Dit is de enige recente bundel die ik kan vinden en ga er dan ook vanuit dat dit de bedoelde bundel is. 

Hierin zie ik dus geen vreemde dingen, de data is simpelweg gekocht en opgebruikt. 

Overigens heb ik geen mogelijkheid om te mailen. Communicatie kan via dit forum, 0800-0402, Facebook/Twitter of het online contactformulier.Â