Skip to main content

Dag allemaal, 

Door een fout met het doorzetten van de verhuizing door onze provider, hebben wij voorlopig geen internet in huis. Helaas is mijn internetbundel van mijn mobiel abonnement ook bijna op. Bij de KPN winkel gaven ze aan dat ik een extra internetbundel kon aanschaffen via SMS en de app!/website. Wanneer ik een extra bundel wil aanvragen, geven de site en SMS-service echter aan dat dit niet mogelijk is. 

Via SMS krijg ik de melding dat de bundel nu niet geactiveerd kan worden en het later nog eens moet proberen, iets dat ik al sinds gisteren probeer. Via de app en de website krijg ik foutcode 9999 te zien. Het maakt daarbij niet uit of ik 250 MB of 1000 MB aanvraag. Ik heb toch echt internet nodig voor mijn werk vanaf morgenvroeg. 

Op welke wijze kan ik toch nog een extra bundel aanschaffen om zo de periode te overbruggen tot ik weer internet thuis heb? 

Groetjes en alvast bedankt. 

 

Ha @Tillia, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. Gek dat het niet lukt!


Ha @Tillia, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. Gek dat het niet lukt!

Gedaan! Als het goed is, kan je dit nu zien. 


Ik weet niet wat er mis ging, maar ik heb een 1000 MB bundel aangevraagd!


Ik weet niet wat er mis ging, maar ik heb een 1000 MB bundel aangevraagd!

Super! Ik heb de bevestiging binnen gekregen, het is verwerkt. Heel erg bedankt!