Skip to main content

Ik ben deze maand snel door mijn belminuten gegaan en heb twee keer bundel Eu250 gekocht. Daar vlieg ik doorheen terwijl ik niet bel; sterker nog, ik heb heel veel MOB’s over. Hoe kan ik regelen dat alleen mijn belminuten worden verbruikt?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welkom op het forum @Berlin! Dit is een issue waarvan we op de hoogte zijn en waarvoor een onderzoek loopt om te zien hoe en of we dit kunnen aanpassen. Ik heb op dit moment dus geen oplossing hiervoor. Wel is het zo dat een mobiel abonnement met onbeperkt bellen ten opzichte van een abonnement zonder over het algemeen precies een euro per maand is. Als je al een Hussel abonnement hebt kan je dit zelf aanpassen. Dit is voor ons uiteraard geen reden om niet verder naar dit probleem te kijken. Maar mocht je dus vaker in deze situatie zitten is er een voordelige manier om zorgeloos te kunnen bellen. Mocht dit geen goede optie voor je zijn kan je dat uiteraard altijd hier laten weten, dan kan ik verder met je meedenken. Wel is het dus zo dat er voorlopig nog geen zicht is op de mogelijkheid de bundel alleen voor belminuten te gebruiken. 


Ik wilde je tip opvolgen, tot bleek dat is al een nieuw abonnement heb afgesloten dat in januari ingaat ( met onbeperkt bellen) en dat ik in december zelf het oude abonnement niet meer kon aanpassen; het zou pas de volgende maand ingaan, en dan heb ik het dus al. 
Vooral maar internet-bellen dus, deze maand.

 

 


Goed om te horen dat je binnenkort geen last meer hebt van deze constructie @Berlin. Betekent uiteraard niet dat wij het achterliggende probleem uit het oog verliezen!