Skip to main content

Wanneer je via SMS een voordeel bundel bestel voor Bonaire ben je voordeliger uit als wanneer je dit doet via de Mijn KPN app. Waarom zulke verschillen. Het enige verschil dat ik zie is dat BONAIRE via de website van KPN een Super voordeel bundel als resultaat geeft en via de app Mijn KPN dat Bonaire een voordeel bundel als resultaat geeft. Welke is nu de juiste. 
 

 

Hallo @Hoopvol ,

Doe het dan zeker per sms. 
 

Een paar weken terug werd dit probleem ook benoemd. Dit werd toen als oplossing gegeven: 


In de MijnKPN app krijg je bij de bundels eerst de standaard extra bundels te zien. Daaronder kan je, net als op de site, het land invullen. Zo krijg je de beschikbare buitenlandbundels te zien, en kan je ze activeren. Je krijgt ook altijd een bevestiging als je een bundel aanzet, controleer dit altijd voor de zekerheid.

Maar ik vraag me af of dit werkt. Zoniet, gebruik de sms-optie. Bonaire is een supervoordeelland. 


Ik ben verder gaan zoeken op internet en kwam bij KPN tegen dat Bonaire een supervoordeel land is. Dus de SMS optie moet de juiste zijn. 


Goed dat je dit meldt, @Hoopvol! Bonaire valt namelijk inderdaad onder de Supervoordeellanden buiten de EU.

We hebben hier intern al eens melding van gemaakt. Het zal worden aangepast, maar op welk termijn weet ik niet.

Voor nu kun je het beste via sms bestellen als je in een Supervoordeelland bent. :blush:


Inmiddels via SMS besteld en nu genieten van het mooie weer 🏖️😆