Skip to main content

bundel buitenland USA ( extra bundel van 20 euro) is ineens niet meer zichtbaar en ik heb ook geen sms gehad dat ik 50 of 100% verbruikt heb. Om geen extra kosten te maken, wil ik graag weten wat de oorzaak is

Hallo @Hajomama ,

Hoe lang geleden had je die bundel aangeschaft? Want de bundel is 30 dagen geldig en vervalt daarna. 


Dag Noordzee de bundel loopt tot het einde van mijn verblijf hier en dat is 28 oktober


Hoi @Hajomama en welkom op het forum! Gek dat de bundel niet meer zichtbaar is. Als je alle bundels bekijkt in je MijnKPN app, dan staat deze er dus helemaal niet meer tussen? Als je inlogt op mijn.kpn.com , staat hij er dan wel? Zo niet, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en het 06-nummer waar het om gaat? Als je hier dan een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik dit onderzoeken! 


Dag Sanne,

Ik heb inmiddels een nieuwe bundel aangeschaft. weliswaar 2 dagen nadat mijn oude bundel ineens niet meer zichtbaar was en de termijn van 31 dagen nog niet verstreken was. Wat een gemis is bij KPN dat ik nergens  kan zien wat die 2 dagen mij gekost hebben. Per MB kost het hier 2,50 dollar en als zoiets plaatsvindt en je ziet het pas later, dan zijn dat erg dure dagen. Ik heb nogmaals gekeken of ik een seintje heb gehad over 75% gebruik, of dat mijn bundel op was. Een kwalijke zaak en een overweging of ik door moet gaan met mijn complete pakket van KPN, of opzoek moet naar een alternatief waar ik echt zicht op mijn kosten heb. Ook de communicatie is slecht. Per telefoon, app of mail is Kpn niet actueel te bereiken. Het leed is al geschied en de betrouwbaarheid van Kpn is in het geding, waarvan acte. 


Ik kan niet zien wat de stand van zaken is wat de bundel betreft zonder abonnementsgegevens, dus zou je de stappen uit mijn eerdere bericht willen doorlopen en hier een seintje willen geven wanneer je forumprofiel aangevuld is met de gegevens waar ik om vroeg? 🙂 Dan kan ik dit nakijken. Als er kosten zijn gemaakt buiten je reguliere abonnementskosten, dan zie je dit terug in je MijnKPN. Bij je abonnement staat dan een melding dat er extra kosten gemaakt zijn. 


Ik zie nog geen gegevens staan in je profiel @Hajomama. Mocht het niet lukken, of mocht je direct contact prettiger vinden, dan kun je doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 ook met ons bellen via 0800-0402!


Wat ik ook doe, ik zie allen het gebruik van mijn laatste extra bundel in de VS en niet hoe het is afgelopen met mijn voorlaatste bundel die ineens niet meer zichtbaar was.  En nu maar afwachten-  komende week - wat dit alles me gekost heeft en daar mijn lessen uittrekken,


Ik zie nog steeds geen gegevens staan in je profiel @Hajomama, dus ik kan je hier niet verder mee helpen. Mocht je de gegevens wel invullen, geef hier dan een seintje. Zo niet, dan kun je bellen, maar voor nu sluit ik het topic gezien ik zonder gegevens niks kan. 🙂


Ik merk dat we niet verder komen. In mijn kpn zie ik nog steeds niets staan, ook telefonisch kom ik niet verder. Ik neem mijn verlies en sluit dit item af.