Skip to main content

Voor mijn vertrek naar Maleisië heb ik een extra bundel geactiveerd van 2000 mb.

Er zat nog heel veel mb in, alleen nu ineens is e extra bundel verdwenen uit mijn app. 

Gezien de hoge kosten hier voor internet wordt ik hier erg zenuwachtig van en is KPN op geen mogelijkheid te bereiken. 

Hallo @Suzanne de Boer-Doodeman ,

Ik hoop dat je tijdens jouw vliegreis de instelling mobiel internet wel had uitgezet. (Vliegtuigstand). Anders ben je mogelijk onderweg jouw volledige tegoed verloren aan mobiel internet. Denk aan updates enzo. 
 

Je zou nu via internet een nieuwe bundel kunnen aanschaffen. 
https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm


Bedankt! Inmiddels ben ik via een vriendin wijzer en gebruik ik gelukkig nog steeds mijn bundel


Hi @Suzanne de Boer-Doodeman,

Vreemd dat de bundel ineens uit MijnKPN verdwenen is 🤔 We ontvangen hier op het moment meer meldingen over dus en willen hiervan graag melding maken bij de storingsdienst. Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we jouw aansluiting óók onderzoeken! Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren.

 


Ik ben in Puerto Rico en heb exact hetzelfde probleem; ik zie het verbruik vd bundel niet meer. Volgens de kpn voorwaarden zou mijn data verbinding automatisch moeten stoppen mocht de bundel op raken, dus als ik nu heel veel kosten maak is dat niet mijn eigen schuld maar ligt de oirzaak bij kpn.


Hi @Suzanne de Boer-Doodeman,

Vreemd dat de bundel ineens uit MijnKPN verdwenen is 🤔 We ontvangen hier op het moment meer meldingen over dus en willen hiervan graag melding maken bij de storingsdienst. Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we jouw aansluiting óók onderzoeken! Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren.

 

@Maja_  ik heb inmiddels de gegevens aangevuld. 


Hetzelfde geldt voor mij in Indonesië. Eergister aangekomen, daarvoor een 2000 mb bundel aangeschaft (en een verwerkings- en een bevestigings SMS gekregen), maar staat nergens verwerkt.
Vind het nu toch tricky om mijn roaming aan te zetten. 


Sinds vanmorgen zouden de bundels weer goed weergegeven moeten worden, kunnen jullie eens controleren of dat inderdaad het geval is? 🙂


Sinds vanmorgen zouden de bundels weer goed weergegeven moeten worden, kunnen jullie eens controleren of dat inderdaad het geval is? 🙂

Het werkt idd weer. Maar nu heb ik dus voor niets een extra bundel aangeschaft. Kan ik die nog retourneren?


Sinds vanmorgen zouden de bundels weer goed weergegeven moeten worden, kunnen jullie eens controleren of dat inderdaad het geval is? 🙂

 
ja hij is weer zichtbaar! 
dankjewel 


ja hij is weer zichtbaar! 
dankjewel 

Top! Fijne vakantie nog!

Het werkt idd weer. Maar nu heb ik dus voor niets een extra bundel aangeschaft. Kan ik die nog retourneren?

Als je de bundel niet hebt gebruikt en ook niet meer gaat gebruiken, wil ik 'm wel graag voor je vergoeden. Dat kan pas als de bundelperiode verlopen is, omdat we dan pas zeker weten dat hij echt niet gebruikt is. Zou je tegen die tijd een reactie in dit topic willen plaatsen, zodat ik daar mee aan de slag kan gaan?