Skip to main content

Hallo,

Ik ben op dit moment op vakantie in Turkije. Volgens mijn KPN heb ik nog MB's over, maar toch kan ik geen verbinding maken. Ook probeerde ik alvast een nieuwe bundel te kopen, maar ook dit lukt niet. Kunnen jullie mij helpen?

Vriendelijke groet, 

Rianne 

Ondertussen heb ik wel weer internet. Maar een nieuwe bundel aanschaffen lukt nog steeds niet. Krijg steeds de melding dat het versturen niet lukt. Ik kan wel gewoon sms'en, dat heb ik al getest.


Hallo @Rian583 ,

Je kunt ook een bundel kopen per sms. 

 

100

MB/min/sms

9,99

Sms SUPER VOORDEEL 100 AAN naar 1266

Activeer per sms

2000 

MB/min/sms

29,99

Sms SUPER VOORDEEL 2000 AAN naar 1266

Activeer per sms

2000 MB

(alleen data)

19,99

Sms VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266

Activeer per sms


 

bron: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

 


Dat probeer ik ook, maar ik krijg steeds de melding dat het berichtje niet verstuurd kan worden. Terwijl gewoon sms'en wel lukt. Dus de fout ligt denk ik niet bij mij. Kunnen jullie de bundel niet voor mij plaatsen?


 


Hallo @Rian583 ,

Je kunt ook een bundel kopen per sms. 

 

100

MB/min/sms

9,99

Sms SUPER VOORDEEL 100 AAN naar 1266

Activeer per sms

2000 

MB/min/sms

29,99

Sms SUPER VOORDEEL 2000 AAN naar 1266

Activeer per sms

2000 MB

(alleen data)

19,99

Sms VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266

Activeer per sms


 

bron: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

 

Het ligt niet aan mij! Mijn vader heeft het in Nederland ook geprobeerd en die kan het smsje ook niet versturen.


Hoi @Rian583, welkom op ons forum! Voor zover ik weet zijn hier geen algemene problemen mee. Waarom het vanuit Nederland niet werk zou ik zo snel niet weten.
Als dit in het buitenland niet lukt is het vaak de oplossing even te verbinden met een ander lokaal netwerk.

Je kunt extra bundels ook bestellen via de MijnKPN app

Meer informatie over internet in het buitenland kun je vinden in ons topic!