Skip to main content

dus niet, zodra de nieuwe factuur maand ingaat vervallen die MB;'s dus in mijn geval ik kocht een 250 bundel op de 5e december , nieuwe factuurmaand 15 dec dan is het resterende tegoed van die 250 bundel verdampt weg. Het is niet het einde van de kalendermaand maar van de factuurtermijn maand. Bij de nieuwe factuur begint gewoon weer mijn normale abonnementsbundel en ben ik altijd het resterende tegoed van kort ervoor gekochte extra bundel  “gewoon” kwijt, weg. 

KPN 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt

Ik heb mijn specificaties vergeleken, graag een correctie bij jullie informatie over belbundels dat deze alleen maar geldig zijn gedurende de lopende factuurronde en erna verdampen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Menno-. Welkom hier. Het klopt niet wat je zegt. Als je de belbundel op 5 december hebt gekocht, dan is deze tot de 5e van januari geldig (31 dagen). 
Iedere KPN klant krijgt op de 1e van de maand de nieuwe bundel. Dit heeft dus niets te maken met de datum waarop je de factuur ontvangt. Het is wel zo, dat eerst je eigen abonnement/bundel wordt opgemaakt zodra je een nieuwe bundel hebt (1e van de maand). Alvorens we de resterende minuten/MB's/sms'jes van de bundel aanspreken. 


Beste Lisa, Ik heb gisteren met KPN gebeld. De niet verbruikte minuten/sms uit de extra gekochte belbundel verloopt zodra de nieuwe factuur/maand ingaat, simpel aan te tonen via mijn specificatie over 2 maanden. Deze wordt niet opgeteld bij je nieuwe contractbundel. blijkt als je mijn specificaties ziet. Ik ben op een dag door mijn belbundel heen koop die 2.99 extra bundel, prima tot mijn volgende maandfactuur ingaat dan wordt het resterende saldo van die 250 bundel weggestreept en begin je direct vanuit je nieuwe abonnementsbundel te bellen. Het is een commercieel dingetje. voor 1 euro meer is die Hussel combi bundel 2 gb met 150 sms en/of belminuten feitelijk overbodig, Dan heb je onbeperkt bellen erbij, De resterende minuten/SMS’heb ik niet teruggevonden maar wel kunnen aantonen via mijn specificaties waar je duidelijk ziet hoeveel ongebruikte minuten/sms’ er die maand niet zijn bijgeteld. 

 


Lisa, jij geeft het volgende aan:

Het is wel zo, dat eerst je eigen abonnement/bundel wordt opgemaakt zodra je een nieuwe bundel hebt (1e van de maand). Alvorens we de resterende minuten/MB's/sms'jes van de bundel aanspreken. 

Dat vind ik bijzonder vervelend!

Ik wil zelf kunnen bepalen wat ik opmaak. Of de oudste bundel moet het eerst worden opgemaakt.

Dit is wel erg makkelijk geld verdienen!


Mooier kan ik het niet maken @Sandra St. Zo is het nu eenmaal. Als je huidige abonnement niet toereikend is, dan kun je jouw (Hussel)abonnement een stap omhoog zetten en eventueel de volgende maand weer terugzetten. Heb je hier al eens aan gedacht? Voor klanten die vaker een extra bundel kopen, kan dit nog wel eens een voordeligere optie zijn! Ju kunt dit eenvoudig regelen in MijnKPN