Skip to main content

KPN werkt dus niet in Amerika. Ben zelfs naar een winkel geweest of er iets mis was met mijn telefoon. Ben hier zeer ontstemd over en wil mijn geld terug. 

Weet iemand hoe dit werkt. 

Hoi @MoniquevM en welkom op het forum! Wat zuur dat je bundel het niet deed. 😕 Ben je nog steeds in Amerika? Zo ja, zou je via de netwerkinstellingen dan eens T-Mobile als provider willen selecteren daar? Daar schijnt de verbinding het beste mee te werken en ik ben benieuwd of het internetten dan wel lukt. 🙂


Helaas! En inmiddels weer terug in Nederland. 

Zakelijk gezien heel erg slordig als je niet gebeld kan worden en niet terug kan bellen. Internet in NY is sowieso uitstekend geregeld, daar heb je geen extra bundel voor nodig. 


Check, dan wordt het lastig om te achterhalen waarom het niet werkte. 😕 Mocht je weer een keer naar het buitenland gaan en werkt het weer niet, dan kun je ons hierover ook bereiken via +316 1200 1200, via het forum hier en ook via Twitter en Facebook. In het beste geval kan het via die wegen opgelost worden en dan zit je niet zonder bereik of diensten in het buitenland. 

Wat de bundel betreft, zou je je forumprofiel zoveel mogelijk aan willen vullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Met name met het 06-nummer waar het om gaat en je adresgegevens. Dan kan ik kijken wat ik daarin kan regelen. 


Ik heb niets meer van je vernomen dus ik hoop dat het inmiddels via een andere weg opgelost is. Zo niet, laat het hier gerust weten! 


Heb ik net gedaan. 

 

Met dank,

Monique van Melle 

 

Admin: Privégegevens verwijderd.

 

 


Bedoel je hiermee dat je je forumprofiel aan hebt gevuld @MoniquevM ? Want ik zie hier namelijk nog geen gegevens terug. Vergeet niet om op opslaan te klikken als je alles ingevuld hebt! Mocht je bedoelen dat je via een andere kanaal contact hebt gezocht, dan hoeft dit natuurlijk niet. 🙂