Skip to main content

Wederom geen mogelijkheid om extra gratis volume aan te vragen. 

Sms codes hebben nog nooit gewerkt, altijd melding dat code niet herkend wordt en terug moeten geprobeerd worden.

Via mijn KPN, zowel web als app is optie voor te bestellen niet eens meer te vinden

Unlimited abo is nu duur abonnement met weinig data geworden…

 

Wat is er nu weer fout?

Goedenavond @Matau, bedankt voor je melding! 

Ik heb direct gekeken en getest en de gratis 2GB NL is hier wel zichtbaar en te activeren… Ik heb de vraag nog intern uitstaan, maar ik vermoed dat er een storing was.

Sms codes hebben nog nooit gewerkt, altijd melding dat code niet herkend wordt en terug moeten geprobeerd worden.

Even checken of we op één lijn zitten: als je wilt activeren met sms, stuur je dan NL2000 AAN naar 1266?

Je ontvangt dan de volgende SMS:
Beste klant, uw aanmelding is ontvangen. U ontvangt van ons een sms’je zodra de Gratis 2GB NL extra is verwerkt en kan worden gebruikt. Groet, KPN

Vervolgens ontvang je een SMS ter bevestiging: Beste klant, uw bestelling/ wijziging van Gratis 2GB NL extra is verwerkt. Kijk voor meer informatie in MijnKPN. Groet, KPN. 
Na het ontvangen van de bevestiging kun je weer een nieuwe gratis bundel bestellen. 

Via de MijnKPN app kun je de extra gratis MB's bestellen via ‘Meer opties bekijken’ → onder ‘Mijn extra opties’ kies je voor ‘Aanpassen’ en dan voor ‘Extra MB's/min/sms’. Hier staat de Gratis 2GB NL extra bundel!

Via de MijnKPN website is het klikken op “Product” → klikken op het mobiele nummer → “Uw extra opties” --> “Extra opties wijzigen of toevoegen” en dan voor ‘Extra MB's/min/sms’.

Ik hoor graag van jou of het nu ook weer mogelijk is voor jou om de gratis 2GB NL bundel te bestellen en of je nog een foutmelding krijgt als je dat per SMS doet?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het inmiddels weer werkt. Anders hoor ik het graag!


Ik heb precies hetzelfde probleem. 2x 1GB bijgekocht , ook al over gebeld. Het is nog niet opgelost. Ik dacht dat ik een vrij groot abonnement had (ruim €20 per maand). Hoe nu?