Skip to main content

Als ik twee extra bundels 'buiten de EU' aanschaf (2000 MB, om online te zijn én 500 MB/min/sms, om te bellen). Uit welke bundel gaat de data dan? Uit 2000 MB of 500 MB/min/sms? De medewerkers bij de klantenservice wisten er geen antwoord op.

Voor zover ik weet: uit de bundel die u als eerste aangeschaft heeft. En dan nog niet op is uiteraard.


Oké, dat lijkt me een logische optie. Weet je misschien ook wat er gebeurd als de 2000 MB op zijn, die 500 MB/min/sms nog niet en ik een nieuwe bundel van 2000 MB aanschaf? Dan zou je logischerwijs kunnen zeggen dat dan eerst die 500 MB/min/sms aangesproken wordt, omdat die dan als ‘eerste’ is gebruikt…

Ben benieuwd hoe je daar naar kijkt.


Oké, dat lijkt me een logische optie. Weet je misschien ook wat er gebeurd als de 2000 MB op zijn, die 500 MB/min/sms nog niet en ik een nieuwe bundel van 2000 MB aanschaf? Dan zou je logischerwijs kunnen zeggen dat dan eerst die 500 MB/min/sms aangesproken wordt, omdat die dan als ‘eerste’ is gebruikt…

Ja, dat denk ik ook. En dat is dan weer jammer. Want dan bent u de belminuten/sms snel kwijt. Maar helaas zal het waarschijnlijk zo werken.


Hallo @HP1, wat Nick aangeeft is correct. Deze bundels worden gebruikt in volgende van aanschaffen 

 

Voor zover ik weet: uit de bundel die u als eerste aangeschaft heeft. En dan nog niet op is uiteraard.