Skip to main content

Goedendag KPN,

Zojuist kijk ik in de KPN app naar mijn MB’s, een ding viel mij op. Namelijk dat het totaal aantal van mijn MB’s niet klopt. 

In mijn abonnement heb ik 5000MB

hier was ik doorheen dus ik kocht eenmalig 1000MB bij (op 15-08), bevestiging sms wel gehad en kon ook gewoon gelijk weer internetten (verder niet gekeken of dit bij geschreven was in de app). 

Na een aantal dagen heb ik mijn vader voor de zekerheid nog 2000MB laten delen met mij, zodat ik genoeg heb voor mijn vakantie. Ook hier bevestiging sms van gekregen. 

ik zou nu dus op 8000MB totaal moeten zitten voor deze maand tot 1sept. In de app staat alleen 7000MB.

Kunnen jullie mij helpen?

 

Met vriendelijke groet,

Angela Ruijter

Hoi @Angie Ruijter en welkom op het forum! Gek dat de bundel niet in het overzicht te vinden is. Staat er ook niets over extra bundels los onder het standaard overzicht? Zou je een foto kunnen sturen van wat je in het overzicht precies ziet? Zorg wel dat in die foto eventuele privégegevens (zoals je 06-nummer) afgeschermd zijn. Zou je ook in je forumprofiel  je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Dan kan ik je MB saldo controleren. 


Excuse, ik zie nu dat het in de wacht staat en pas geactiveerd wordt zodra mijn huidige MB’s op zijn. 
 

toch bedankt voor de reactie! :)

 

MVG


Gelukkig, dan zijn ze niet verdwenen. 😄 Graag gedaan! Bedankt voor de terugkoppeling en een fijne vakantie gewenst. 🏝️


Reageer