Skip to main content

Ik heb een abonnement voor bellen/sms.  Nu heb ik zojuist via MijnKPN een internetbundel van 1000MB aangeschaft die 31 dagen geldig zou zijn.  SMS bericht ontvangen dat deze geactiveerd is, maar kan niet internetten (telefoon al een keer uit en weer aangezet, mobiel, mobiele data staat aan. Betreft een Iphone 7).

Moet ik nog iets anders wijzigen in de instellingen om internet werkend te krijgen  ?

 

Beste @hvbest, wat vervelend dit! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en dat de bundel vergoed is + een nieuwe simkaart verstuurd is. Werkt alles nu wel naar behoren?


Helaas niet.


Wat werkt er niet? Kunt u nog steeds niet op internet?


Nee, als ik mobiel internet aanzet gebeurd er niets.  Ook niet na opnieuw opstarten van de telefoon


Ik zie het! Jouw mobiel internet stond nog geblokkeerd. Dit hebben we gemist, mijn excuses daarvoor! Ik heb de blokkade verwijderd en 2,99 euro gecrediteerd. Dan kan je over twee dagen een nieuwe bundel aanvragen zonder extra kosten. Het kan zijn dat je je toestel nog eens uit en weer aan moet zetten.

 

Mocht het trouwens bevallen: je kunt je abonnement verlengen naar een Hussel abonnement mét internet. Vanaf 14 euro per maand heb je 2 GB en 150 minuten en voor 15 euro 2 GB en onbeperkt bellen 🙂