Skip to main content

Ik kan sinds vannacht niet de 2gb extra internet bundel aanvragen bij mijn onbeperkt internet abonnement. Niet via mijn kpn en niet via sms. Is er een storting?

@Feasf Dat is natuurlijk niet praktisch. Kun je aangeven of- en welke foutmelding je terugkrijgt? Zou je ook jouw gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik ook even mee.


@Remco_ profiel is aangevuld. Hoop dat dit voldoende is.

In mijn kpn loopt hij vast als ik de extra mb's wil aanvragen. Ik krijg dat het logo dat ronddraait en dat blijft die doen. Via sms krijg ik als antwoord Helaas..…

 

Gisteravond ging het nog goed, maat later lukt het in één met niet meer.


@Remco_ het werkt weer. Weet niet of jij dat geregeld hebt, maar ben er blij mee. Dank


@Feasf Ik kan daar de credits niet voor nemen 🙂 . Er zijn meer signalen binnengekomen en men was op de achtergrond al bezig. Dus ik vermoed dat er wat is rechtgezet. Fijn dat het weer werkt! Ik wens je een fijne zondag en post gerust nog eens een berichtje als we iets voor je kunnen betekenen!


Doorgaans werkt het (vaak) niet tussen 00:00 - 06:00 uur. Maar dan heb je om 00:00 ook nét je nieuwe dagbundel van 10 GB dus zou je de nacht, als je slaapt, wel even door moeten kunnen.


Bovenstaand probleem heb ik momenteel ook al de hele dag last van. Is er momenteel een storing?


Er zijn wat problemen mee heb ik elders gelezen op dit forum. Komt goed. @ALE23 


En ik heb een iets andere vraag, kan de extra 2 GB meerdere keren achter elkaar worden toegevoegd om in totaal 6 GB te krijgen of moet ik eerst 2 GB opgebruiken, nog eens 2 GB toevoegen en opnieuw gebruiken?


Je kan ze inderdaad stapelen @Sebastian ExEaZ .