Skip to main content

Help! Vandaag heb ik 3x een sms ontvangen van ***. De berichten uiteraard niet geopend en direct verwijderd. Er staat iets over extra kosten maar ik heb nergens gebruik van gemaakt. Nu zie ik in mijn KPN extra kosten van €161,- staan!! Help wat gebeurd er? 

 

Admin: link verborgen voor de veiligheid

Hoi @Fem1983, welkom op het forum. 161 euro is een flink bedrag inderdaad, ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt! Wat er gebeurt weet ik zo niet, ik heb nog geen gegevens van je waardoor ik er nog niets over kan zien. Het klinkt als een premium sms dienst zoals dat heet, je kunt op Payinfo.nl inloggen en kijken of er daar iets over deze sms'jes staat. Als het een premium sms dienst is kan je het daar ook direct blokkeren, zodat er voor zoiets niet weer kosten in rekening gebracht kunnen worden.

Zie je daar iets staan na het inloggen?


Ik heb geen bericht meer van je gezien @Fem1983, is het gelukt om bij Payinfo in te loggen en wordt daar meer genoemd over deze kosten?


Hoi Jasper, dank voor je antwoord! Ik ben inmiddels met KPN en Apple in contact geweest. Het zal worden opgelost, dankjewel!


Dat klinkt goed @Fem1983, fijn dat er aan gewerkt wordt. Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.