Skip to main content

Ik ben me dus ook rot geschrokken van de extra kosten ....of ik even bij wil betalen maar liefst tot zo ver 60.50 euro in 5 dagen tijd. Schandalig  KPN.  Vind het gewoon belachelijk dat jullie hier zo van profiteren. 

Zodra ik.thuis ben ga ik gelijk bellen....ben al jaren klant bij jullie ....kan wel het laatste zijn.  

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt morigineel topic]

Die € 60,50 is wettelijk geregeld dus kpn licht niemand op. Overigens is het bijna bij alle providers zo. De enige die profiteert is de buitenlandse provider waar je verbinding mee hebt gemaakt. 


Het is mijns inziens ronduit schandalig dat KPN nog steeds niet ervoor zorgt dat dataroaming buiten de EU standaard uit staat en dat je dit als abonnee zelf uit en aan kunt zetten.

Ik ga ervanuit dat KPN haar maatschappelijke verantwoordelijkheid zal nemen en dit alsnog op korte termijn zal implementeren.

Als Simpel het kan dan moet het KPN het toch ook simpel kunnen.

 


Hoi @Lies1963, welkom bij ons op het forum. Turkije is geen onderdeel van de EU, daardoor is jouw reguliere bundel daar niet te gebruiken. Voor vertrek kan je kijken op kpn.com/buitenland en je bestemming invullen. Dan weet je van te voren precies waar je aan toe bent met de kosten. Voor Turkije is een extra (Supervoordeelland buiten de EU-)bundel nodig.

Voor landen buiden de EU geldt een maximum van 60.50 zoals Joep al noemt. Dat is een wettelijk bepaald maximum om je te beschermen tegen hogere kosten. De Turkse provider waar je mee verbonden was berekent deze kosten aan ons, wij betalen dat bedrag aan hen.