Skip to main content

Goedendag, 

Ik verblijf momenteel in Curaçao en hiervoor heb ik een buiten EU bundel (2000 mb/sms/belminuten) aangeschaft. Nu heb ik gebruik gemaakt van internet en zie ik dat er ook van mijn buitenland bundel punten zijn opgeteld. Echter, staat er nu ook in mijn overzicht dat ik voor zo'n beetje €40,- aan extra kosten heb gemaakt vanwege het gebruik van internet buiten de EU (in één avondje, dus lekker prijzig). Het komt er dus op neer dat mijn bundel wél actief is, maar alsnog extra kosten worden gemaakt.

Iemand die mij hiermee zou kunnen helpen? Bij voorbaat dank!

Groet, Ronald 

Bellen naar 0800-0402 is sneller. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken.

 

Vanuit het buitenland zal het dit nummer zijn.

 


Dankjewel voor je antwoord. Dit nummer geeft geen gehoor bij mij, via de (computer)chat is mij ook verteld dat de klantenservice in het weekend niet te bereiken is. Ik hoop hier dus stiekem ook een medewerker te treffen die dit voor mij recht kan zetten.

Groet, Ronald 


Dag @88_Ronald Welkom hier op het KPN Forum. Heb je inmiddels al duidelijkheid over de herkomst van die extra kosten? Wellicht is het zo dat de kosten zijn ontstaan voordat je de betreffende bundel hebt aangezet? De klantenservice is trouwens goed te bereiken via de chatfunctie op onze website. Daar kwam je er niet uit, begrijp ik?

Uiteraard kunnen we hier met je meekijken, maar de klantenservice rechtstreeks benaderen is wel de snelste optie voor je, denk ik. Het KPN Forum is er op gericht dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar tips en adviezen geven. Als je er met onze community echt niet uitkomt (logischerwijs kunnen onze communityleden niet meekijken naar facturen) kunnen wij als moderators bijspringen. We kunnen echter niet direct reageren op vragen. 


Bart, ook bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en KPN heeft het probleem onderkend en zorgt dat deze MB's weer worden afgeschreven van de factuur. :)

Groet, Ronald 


Goed om te lezen, @88_Ronald Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat was precies de verklaring? 


Waarschijnlijk heeft de accordatie in de database vertraging opgelopen. Ik heb namelijk binnen 15 minuten wanneer ik een SMS had ontvangen van de verwerking al gebruik gemaakt van internet.

 

De medewerker aan de telefoon vertelde mij eerst afwijkende tijden over de aanvraag en het internet gebruik, waarop ik hem heb verteld dat ik pas roaming ingeschakeld had na de bevestiging en de sms'en nog paraat had (zou ook te maken kunnen hebben met het tijdsverschil, wellicht?). Nadat ik toen voor de 2e keer in de wacht werd gezet en hij het nogmaals na ging kijken / overleggen met een collega wist hij me te vertellen dat ik toch gelijk had en hij dit voor mij recht zou zetten, door dit aan te passen op de factuur. Volgende maand dus even de factuur in de gaten houden.