Skip to main content

ik kan niet achterhalen  hoe die kosten zijn opstaan, vermelding luidt bellen naar servicedienst. ik heb inderdaad de klantenservice van kpn gebeld 38 minuten lang ( storing v mijn vaste telefoonlijn)  op het nummer 06 12001200   volgens kpn is dat een gratis nr.  

Hallo @Juana ,

Als je rechtstreeks hebt gebeld naar het nummer van KPN, dan is dat telefoontje gratis. Maar als je via een belbedrijf hebt gebeld (bv via een 0900-nummer), dan rekent dat belbedrijf (veel) kosten. 
 

Mogelijk heb je ook nog met een ander 0900-nummer gebeld? 


ik heb rechtstreeks gebeld via de  app easy, menu, de kpn dienst en  service nummer,  dus.niet via een tussenpersoon


ik zie alleen servicedienst  maar geen verdere vermelding, vandaag gebeld met kpn om te vragen om meer gegeven,   zij konden nog niets zien, antwoord u moet op de factuur en de bijbehorende specificatie wachten. heel vreemd.


Het antwoord van de klantenservice is wel correct. Op de factuur kun je het terugvinden in de specificatie. 

Maar in jouw lijst uitgaande telefoontjes zou jeook het bewuste servicenummer moeten kunnen terugzien.


helaas heb ik onlangs de bel historie verwijderd. ik zal de factuur afwachten. dank voor uw reactie.