Skip to main content

extra kosten van google play store kan alleen netgens terughalen waarvan want heb geen abbonnementen op play store maar toch heb ik nu al 30 euro bijbetaald


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @T v rooy, welkom! Ben je misschien op meerdere apparaten ingelogd met hetzelfde Google account? Als je naar de Play Store gaat, zou je via ‘account’ naar ‘transactieoverzicht’ moeten kunnen gaan. Daar staat precies wat je in deze en eerdere maanden uitgegeven hebt. Staat daar bij jou ook iets?


Nee heb me heke google acount doorgespit en de playstore er staat ook geen machtiging meer open voor google play store maar alsnog


@Marcia_ ik heb iOS, oftewel AppleStore. Maar ook bij mij komt er Google PlayStore te staan in MijnKPN:

AppStore, geen Google Play: 

AppStore: (Geen Google Play) 

Wat raar dat ie dan in MijnKPN “Google PlayStore” aangeeft, dit is erg verwarrend! Kan dit niet eens bij de juiste afdeling neergelegd worden? En dat hier eens naar gekeken kan worden.


Dat is inderdaad al intern doorgegeven, @Dennis Schreve! Kan erg verwarrend zijn.. 

 

@T v rooy wil jij je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. Heb jij Apple devices? Kan het zijn dat je daar de kosten mee gemaakt hebt?


Ha @T v rooy, ik zie inderdaad extra kosten! Als jij op de specificatie (tweede pagina) van je factuur kijkt, dan zie jij ook rechtsboven waar je een abonnement op hebt. Dit wordt wekelijks in rekening gebracht. Je kunt dit zelf gemakkelijk opzeggen. Mocht je nog vragen hebben, laat het me even weten. Dan help ik je graag verder.