Skip to main content

Heb in juli mijn abonnement aangepast en kreeg toen een mail met mijn Husselvoordelen, waaronder ook extra MB omdat ik overgestapt ben van Telfort naar KPN, maar nu krijg ik geen extra MB meer, hoe kan dit?

Heb in juli mijn abonnement aangepast en kreeg toen een mail met mijn Husselvoordelen, waaronder ook extra MB omdat ik overgestapt ben van Telfort naar KPN, maar nu krijg ik geen extra MB meer, hoe kan dit?

Als je de overstap naar KPN Hussel hebt gemaakt vervallen de dubbele mb's. Eenmaal de stap gemaakt kun je ook niet meer terug. 


 


Klopt dus met zoals het is. Was je niet naar Hussel abonnement gegaan had je gewoon dubbele mb's gehad. 


Dit bericht kreeg ik nadat ik mijn abonnement had gewijzigd, en heb ook een keer dubbele data gehad, maar nu niet meer🙁


Hoi @Urbalia, welkom bij ons op het forum. Wat voor abonnement heb je nu precies, hoe heet deze in MijnKPN? Als het een TFT abonnement is, is het nog zoals het was bij Telfort. Dat zijn de abonnementen zoals ze januari 2020 zijn overgezet van Telfort naar KPN. Als het nu een Hussel abonnement is, zijn de TFT voorwaarden (zoals het meenemen van MB's) nu niet meer van toepassing. Als je kunt laten weten hoe het daar precies staat en daarnaast je forumprofiel volledig kunt invullen, met aanvullend bij "Extra opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN, kan ik meekijken. Ik hoor het graag van je.