Skip to main content
Beantwoord

Extra MB bundel ongevraagd toegevoegd aan mobiel abonnement

• January 20, 2025
  • 1 reactie
  • 116 keer bekeken

Beste heer/mevrouw, Vanaf januari 2025 krijg ik € 1,25 in rekening gebracht voor 10GB extra internet. Dit heb ik alleen niet zelf toegevoegd aan mijn abonnement. Hoe kan het dat deze wel in rekening wordt gebracht? Ik hoor het graag. Alvast bedankt. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@CindyvdBerkmortel ,

KPN heeft sommige klanten laten weten dat hun databundels vanaf januari of februari worden vergroot. Gebruikers moeten daar wel 1,25 euro per maand extra voor betalen. 

Hier staat meer informatie: 

https://www.kpn.com/service/mobiel/extradata

We zien dat er steeds meer data gebruikt wordt in Nederland. Denk aan de groei van streaming, zoals Netflix in hoge kwaliteit of videogesprekken via FaceTime. Daarom krijgen geselecteerde abonnementen meer data. Voor 1,25 p/mnd stream, videobel en app je een stuk zorgelozer.

De wijziging geldt voor je mobiele abonnement. Heb je meerdere abonnementen bij ons? Check dan je e-mail of brief goed. Daarin staat welk mobiel nummer deze extra GB’s krijgt.

Wijzigt je abonnement in 2025? Dan laten we je dit in december 2024 weten.

Waarom betaal ik 1,25 per maand meer voor extra data en belminuten?

We kijken continu naar onze diensten en producten. En zien in de markt dat er steeds meer data verbruikt wordt. Daarom krijgen geselecteerde klanten straks nog meer GB en dus grotere databundels. En als extra vergroten we ook de belbundels. We rekenen een klein deel door in de prijs voor deze data- en belbundel verhoging.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Hallo ​@CindyvdBerkmortel ,

KPN heeft sommige klanten laten weten dat hun databundels vanaf januari of februari worden vergroot. Gebruikers moeten daar wel 1,25 euro per maand extra voor betalen. 

Hier staat meer informatie: 

https://www.kpn.com/service/mobiel/extradata

We zien dat er steeds meer data gebruikt wordt in Nederland. Denk aan de groei van streaming, zoals Netflix in hoge kwaliteit of videogesprekken via FaceTime. Daarom krijgen geselecteerde abonnementen meer data. Voor 1,25 p/mnd stream, videobel en app je een stuk zorgelozer.

De wijziging geldt voor je mobiele abonnement. Heb je meerdere abonnementen bij ons? Check dan je e-mail of brief goed. Daarin staat welk mobiel nummer deze extra GB’s krijgt.

Wijzigt je abonnement in 2025? Dan laten we je dit in december 2024 weten.

Waarom betaal ik 1,25 per maand meer voor extra data en belminuten?

We kijken continu naar onze diensten en producten. En zien in de markt dat er steeds meer data verbruikt wordt. Daarom krijgen geselecteerde klanten straks nog meer GB en dus grotere databundels. En als extra vergroten we ook de belbundels. We rekenen een klein deel door in de prijs voor deze data- en belbundel verhoging.